مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: اجرای طرح صدور آنی قبوض گاز هم اکنون به صورت آزمایشی در شهر راین با ۳۴۰۰ مشترک در سطح مشترکین جزء در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فلاح، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: اجرای طرح صدور آنی قبوض گاز هم اکنون به صورت آزمایشی در شهر راین با ۳۴۰۰ مشترک در سطح مشترکین جزء در حال انجام است و درصورت دریافت نتایج مطلوب و فراهم آمدن زیرساخت مناسب در تمام شهر‌های استان به اجرا درمی آید.

وی قرائت و توزیع صورت حساب به روش قبل را هزینه بر و زمان بر دانست و افزود: در این روش کنتورخوان بعد از قرائت کنتور، اطلاعات را ثبت و پس از پردازش اطلاعات در سامانه صورتحساب، قبض همان لحظه صادر و تحویل مشترک می‌شود.

فلاح به مزایای صدور آنی قبض اشاره کردو بیان داشت: قرائت سریع و دقیق کنتور، نظارت بر صحت ارقام درج شده در قبض توسط مشترک، از بین رفتن زمان قرائت و تحویل قبوض، کنترل و نظارت دقیق‌تر بر عملیات کنتورخوانی با استفاده از سامانه GPS، کاهش خطا‌های انسانی قرائت و اطمینان از عدم توزیع دیر هنگام قبوض را از جمله مزایا و ویژگی‌های بارز اجرای این طرح عنوان کرد.

وی به خدمات مطلوب سامانه پیامکی شرکت گاز استان به شماره ۱۰۰۰۳۴۱۱۹۴ اشاره کرد و گفت: مشترکین  می‌توانند تا اجرایی شدن کامل طرح صدور آنی قبوض در کل استان با اضافه کردن عدد ۱۰ به اول شماره اشتراک خود بدون هیچ فاصله‌ای و ارسال به شماره ۱۰۰۰۳۴۱۱۹۴ قبض گاز خود را بصورت پیامکی دریافت کنند.

فلاح خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان در سال‌های اخیر را ارزنده دانست و افزود: تمامی ذینفعان استان می‌توانند انتقاد، شکایت و پیشنهادات خود در سامانه پیامکی شرکت و یا سامانه مدیریت ارتباط بامشتریان (CRM) به آدرس http://www.nigc-kerman.ir و بدون مراجعه حضوری ثبت و با دریافت کد رهگیری ارسالی به آنان تاحصول نهایی نتیجه، پیگیری کنند.
انتهای پیام/ی

دریافت آنی قبوض گاز

برچسب ها: گاز ، شرکت ملی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۲۳:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام چرا اشتراک گازروی بدنه نمیزنین مامستاجریم کداشتراک نداریم یابراساس بدنه کنتور نیست
آخرین اخبار