تفاهم نامه چاپ و انتشار نشریات فی مابین دانشگاه کاشان و مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امضا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر مجید منعم زاده، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: چاپ و انتشار نشریات علمی پژوهشی و علمی ترویجی معتبر و درونداد و پردازش محتوای نشریات در (ISC) از موارد این تفاهم نامه است.

 
وی افزود: منظور از نشریات معتبر نشریاتی است که اعتبار خود را از کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا کمیسیون نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گرفته و یا مجوز نمایه شدن در پایگاه‌های معتبر ملی و بین المللی را دریافت کرده است.
به گفته وی، مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ انعقاد قرارداد به مدت دو سال است.
 
 منعم زاده، تصریح کرد: این تفاهم نامه در ۷ ماده و ۷ تبصره و در دو نسخه به امضاء دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان و دکتر محمدرضا صالحی معاون اداری مالی مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری رسیده است.
 

اعطای اعتبار علمی– پژوهشی به نشریه دانشگاه کاشان

 
وی در ادامه همچنین از اعطای اعتبار علمی– پژوهشی به نشریه Mathematics Interdisciplinary Research این دانشگاه خبر داد و گفت: در کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجله "Mathematics Interdisciplinary Research" رتبه علمی پژوهشی را دریافت کرد.
 
به گفته وی، مجله علمی – پژوهشی Mathematics Interdisciplinary Research به مدیر مسئولی وی و سردبیری دکتر علیرضا اشرفی از سال ۲۰۱۶ به صورت دو فصلنامه هر سال در دو نوبت منتشر می‌شود. 
 
انتهای پیام/م 
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.