استاندار اردبیل گفت: مرکز کنترل هوشمند ترافیک در آینده نزدیک در اردبیل راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بر ضرورت راه اندازی مرکز کنترل ترافیک با هدف افزایش انضباط عبور و مرور و ایمنی تردد تاکید کرد و افزود: این طرح با پیگیری‌های هدفمند در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت کنترل هوشمند ترافیک معابر شهری و استفاده از تکنولوژی مدرن در این رابطه اظهار داشت: همگامی، تعامل، همدلی و انسجام فرا سازمانی خصوصا سازمان‌های دخیل در امر ترافیک شاهراه کنترل، پیشگیری و مهار تصادفات و حوادث رانندگی است.

استاندار اردبیل با قدردانی از خدمات رسانی شایسته و مطلوب مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی در حوزه‌های مختلف به اقشار اجتماعی گفت: در حوزه کنترل و کاهش تصادف و حوادث رانندگی و ارتقاء ایمنی عبور و مرور که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست؛ باید احساس مسئولیت جمعی است.

در این دیدار سرهنگ رحیم آقا محمدی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل نیز گزارشی از وضعیت ترافیکی معابر درون شهری استان و خدمات ارائه شده در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی ارائه و بر ضرورت حل مشکلات ترافیکی با همدلی و هم افزایی فراسازمانی تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

کنترل و کاهش تصادف و حوادث رانندگی در اردبیل

برچسب ها: ترافیک ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار