نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:توزیع گوشت‌های تنظیم بازار تنها در مناطق شهری انجام شده و باید سهم روستائیان نیز مشخص شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در نشست با جمعی از مسئولان متولی نظارت و تأمین کالا‌های اساسی مردم گفت: برخی از کارخانه‌ها مشکلی در تولید و ذخیره نداشته  اما به دلیل شرایط خاص از مظلومیت کارگر سوء استفاده می‌کنند که باید در این راستا اقداماتی انجام شود.

وی خواستار پرداخت معوقه کارگران شد و افزود: بخشی دیگر از کارخانه‌ها گرفتار مشکلاتی بوده و بر اساس آن‌ها معوقه دارند که باید راه حل مشکلات شان بررسی شود.

آیت الله سید علیرضا عبادی با اشاره به اهمیت نظارت بر قیمت‌ها گفت: کسانی در بازار اقتصادی همواره سوء استفاده می‌کنند که این امر بر اهمیت نظارت‌ها می‌افزاید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: باید جلوی سوء استفاده‌ها گرفته شود تا فرهنگ ناب خراسان جنوبی بیش از این آسیب نبیند.

وی با تأکید بر اینکه باید در مردم اعتماد به مسئولان به وجود آید، افزود: اگر بنا است نظارت و عدالتی باشد باید شرایطی به وجود آید تا مردم با اعتماد به حرف مسئولان همکاری کنند.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه صاحب خانه باید اعتماد کند که دولت مردان بیدار بوده و درست نظارت می‌کنند، اظهار کرد: جمعیت افراد خائن و دزد زیاد نیست و‌ می‌توان با استفاده از طرح‌هایی مناسب آن‌ها را شناسایی و دستگیر کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به افزایش قیمت گوشت بیان کرد: باید با استفاده از تدابیر قیمت گوشت کاهش می‌یافت.

وی با بیان اینکه افزایش نان نشان دهنده این بوده که در هر کیلو گندم دو هزار تومان گران شده است، تصریح کرد: کسانی که دم از خودکفایی گندم می‌زدند و قیمت مشخص شده‌ای دارند  اعلام کنند چرا شاهد افزایش‌ها هستیم؟

آیت الله سید علیرضا عبادی با گلایه از توزیع نامناسب گوشت ادامه داد: این توزیع‌ها در شهر انجام می‌شود پس تکلیف روستا‌ها چیست؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های فصلی چون بهاره گفت: هر ساله اعتراضاتی در این نمایشگاه‌ها وجود داشته که نیازمند بررسی است.  

وی با بیان اینکه بازار بهاره متناسب با نیاز کالا‌های ضروری مردم باشد، افزود: تلخ است که به اسم عید چیزی باشد و عده‌ای شرمنده آبروی خود باشند.

انتهای پیام/غ

 گلایه از افزایش قیمت‌ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.