مدیرعامل بنیاد برکت از اجرای ۸۰۸ پروژه در خراسان جنوبی خبر داد و گفت:حمایت‌ها و کمک‌های بنیاد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از استان افزایش می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،جعفری مدیرعامل بنیاد برکت شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به بازدید‌های انجام شده از شهرستان سربیشه و بخش مرکزی بیرجند گفت: سفر یک روزه  در استان انجام و اولویت‌های استان جمع بندی خواهد شد.

وی از سفر دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به خراسان جنوبی در اوایل اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و افزود: جمع بندی نیاز‌ها و اولویت‌های استان در محدوده مقدورات برای تصمیم گیری ریاست ستاد انجام می‌شود.

جعفری گفت:  بنیاد برکت در سنوات گذشته ۸۰۸ پروژه با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان در استان به نتیجه رسانده است.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: این پروژه‌ها در قالب ساخت مدارس، امور زیربنایی،  مساجد، بیمارستان، طرح‌های آبرسانی، حمایت از ایتام، پرداخت وام‌ های قرض الحسنه طرح برکت خانواده و طرح‌های اشتغال زایی بوده است.

 وی با اشاره به مشارکت بنیاد برکت در ۱۲ طرح اشتغال زایی در خراسان جنوبی گفت:  در ۴ بنگاه هنوز این مشارکت ادامه دارد.

جعفری با اشاره به اینکه امسال بنیاد برکت در دو شهرستان نهبندان و سربیشه خراسان جنوبی هدفگذاری ۲۰۰ طرح اشتغال را داشته است، افزود: با اجرای این طرح‌ها برای ۳۸۲ نفر در این دو شهرستان اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت اظهار کرد: برای سال بعد ۵۰۰ طرح اشتغال را پیش بینی کرده ایم.

وی با اشاره به بهره برداری از واحد تولید تخم مرغ در این استان بیان کرد: واحد مرغ مادر و جوجه یکروزه به زودی به بهره برداری می‌رسد.

جعفری تصریح کرد: سعی خواهیم کرد ظرفیت اشتغال و شهرستان‌های تحت پوشش را در سال آینده در خراسان جنوبی افزایش دهیم.

انتهای پیام/غ

۵۰۰ طرح اشتغال در نهبندان و سربیشه در سال آینده

 

برچسب ها: بنیاد برکت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.