فاطمه رضوان‌مدنی سکان مدیریت اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه را برعهده گرفت.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آئین تکریم امید قادری، مدیر‌کل سابق بهزیستی استان کرمانشاه و معارفه فاطمه رضوان‌مدنی به عنوان مدیرکل جدید، هم اکنون با حضور قبادی‌دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور، نفریه مدیرکل دفتر عملکرد و بازرسی سازمان بهزیستی کشور، نمایندگان مجلس و مسؤولان استان در محل سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در حال برگزاری است.

امید قادری، مدیر‌کل سابق بهزیستی استان کرمانشاه گفت : سازمان بهزیستی از قبل از تولد تا سالمندی در خدمت مردم است.

قادری ضمن تشکر از محسنی‌بندپی، افزود: وی طی یک‌سال زلزله استان، هشت بار از مناطق زلزله‌زده بازدید کردند و به ما اختیار تام خدمات‌رسانی داده بودند.

وی با بیان اینکه هر آنچه که در مدت ۳۱ ماه خدمت خود در بهزیستیانجام داده‌ام جز با همراهی و همدلی سایر همکاران امکان‌پذیر نبوده است، گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی وظیفه بوده و بابت کمبود‌ها پوزش می‌خوام.

ساماندهی ۴۷۰ کودک کار، کاهش چشمگیر آمار خودکشی، کودک‌آزاری و همسر آزاری در استان از جمله خدمات قابل ذکر قادری در دوران خدمت بوده که در این مراسم به آن اشاره کرد.

مدیر‌کل سابق بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: در حوزه پیشگیری، مراکز شبانه‌روزی و ... از نظر زیرساخت‌ها در استان در حال تکمیل است.

مدیرکل سابق بهزیستی در ادامه با اشاره به زلزله سال گذشته، گفت: بالغ بر ۸ هزار معلول جدید شناسایی شده، در این مدت نخستین مرکز ضایعه نخاعی، نخستین مرکز بلع و دهان غرب کشور، خانه معلولان ذهنی و مراکز بین‌راهی بیماران روانی در استان تاسیس شد.

وی با اشاره به تخریب ۲ هزار و ۴۰۰ منزل مسکونی تخریب شده مددجویان در مناطق زلزله‌زده، گفت: در حوزه مسکن و اشتغال خدمات چشمگیری در استان شده و طی یک‌سال گذشته سازمان بهزیستی به اندازه کل کشور در حوزه ساخت و بازسازی مسکن مددجویان خدمات‌رسانی شده است .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری آیین تودیع و معارفه رئیس بهزیستی کرمانشاه

 

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.