مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: به نظرم اشتباهات داوری فقط برای یک تیم خاص است و امیدوارم این اشتباهات عمدی نباشد.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض به قضاوت داور بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: بله فیلم بازی روز گذشته هست و کارشناسان داوری هم اذعان کردند که گل اول تراکتورسازی روی یک خطای بی مورد به ثمر رسید و ساسان انصاری بازیکن این تیم هم  به علت اینکه با کف پا روی پای بازیکن ما رفت باید اخراج می شد.

او ادامه داد: به هر حال ما طی نامه ای، اعتراض خود را به کمیته داوران ارسال می کنیم و امیدوارم به اعتراض ما  ترتیب اثر داده شود. به نظرم سریال اشتباهات داوری فقط برای یک تیم خاص است و  امیدوارم این اشتباهات عمدی نباشد. 

اشتباهات داوری در نیم فصل دوم کمتر نشد 

تابش تصریح کرد: مربی تیم ما حق دارد که نسبت به داوری اعتراض کند چرا که ما به علت اشتباهات داوری در ۲ بازی برابر صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی نتیجه نگرفتیم. در بازی با صنعت نفت آبادان باید پنالتی به نفع گرفته می‌شد که خطا بر روی بازیکن ما را بیرون از خط گرفتند. همچنین اظهارات مالک تراکتورسازی قبل از بازی بر روی عملکرد داور بازی تاثیر گذار بود. به هر حال امیدوار بودیم که اشتباهات داوری در نیم فصل دوم کمتر شود، اما این اتفاق رخ نداد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اولین باخت این تیم در لیگ برتر بیان کرد: ما یک بازی کمتر از بقیه تیم‌ها انجام دادیم و فرصت برای بازگشت به صدر جدول داریم. زمان بازی معوقه برابر تیم ذوب آهن هنوز اعلام نشده است، اما فکر می‌کنم این بازی در ایام عید برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

کیانی: تراکتورسازی با نیم موقعیت توانست ۲ گل بزند/ من باج به خیلی‌ها ندادم

لیکنز: تراکتورسازی لایق پیروزی برابر سپاهان بود/ همه چیز را به گردن داوری نمی‌اندازیم

حمله ژنرالِ سپاهان با ارتش نصف جهان به تبریز/ پرشور‌های تراکتور به نفع قرمز‌های ایران می‌جنگند


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل سپاهان درباره بازی مقابل تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار