بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی توانست با نیم موقعیت ۲ گل به ثمر برساند، هر کسی که مصاحبه کند داوران هفته بعد به نفع تیمش سوت می زنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره شکست برابر تراکتورسازی اظهار کرد: ما می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم  چرا که  تراکتورسازی تیم خوبی است، اما به نظرم این تیم با نیم موقعیت ۲ گل به ما زد و در صحنه‌هایی گل خوردیم که هیچ کدام خطا نبود. ما همواره به داور احترام گذاشتیم و خورشیدی و کرمانشاهی هر کدام می‌گفتند آن یکی پنالتی را گرفته است. به هر حال داوران باید یک مقدار تمرکز کنند چرا که  یک تیم یک سال برنامه ریزی می‌کند و  برای قهرمانی می‌جنگد، اما متاسفانه داوران ۵۰ - ۵۰ را به نفع حریف می‌گیرند.  

هر کسی مصاحبه کند هفته بعد داوران به نفع تیمش سوت می زنند 

کیانی درباره اظهارات مالک تراکتورسازی مبنی بر اینکه داوری به سود سه تیم است، گفت:  هر کسی که مصاحبه کند داوران هفته بعد به نفع تیمش سوت می زنند، اما شما دیدید که تراکتورسازی موقعیتی نداشت و فقط از طریق ضربه ایستگاهی و پنالتی توانست گل بزند. داوران برای  بازی‌های برزگ باید تمرکز داشته باشند، اما امروز داور بازی تمرکز لازم را نداشت.  

نیمی از هواداران نمی دانند که تراکتورسازی کجای جدول است 

او درباره اینکه بازی  برابر هواداران تراکتورسازی برایش سخت است، گفت: بعد از ۱۱ سال جدا شدن از تراکتورسازی سخت است و هواداران تبریزی شعار‌هایی دادند. به هر حال  ۵۰ درصد از هواداران تراکتورسازی  زمانی که من برای تراکتورسازی با غیرت بازی می‌کردم  در حال شیر خوردن بودند.   من باج به خیلی‌ها ندادم  و جزء خدا سرم را برابرکسی خم نکردم، اما برایم حاشیه درست کردند.  من پیشنهاداتی بهتر از تراکتورسازی داشتم، اما در این تیم ماندم. ۵۰ درصد هوادارانی که به من فحش می‌دادند به طور حتم نمی‌دانستند تراکتورسازی کجای جدول است، اما به ۵۰ درصد باقی مانده هواداران تراکتورسازی احترام می‌گذارم  و آن‌ها را می‌بخشم.  

بازیکن سپاهان در پایان درباره اینکه سپاهان صدر جدول از دست داد، خاطر نشان کرد: یک بازی عقب افتاده داریم که اگر پیروز شویم به صدر جدول بازمی گردیم. تیم ما قدرتمند است و شک نکنید که بازی خانگی مان را می‌بریم و با بازی خوب بازیکنان به صدر جدول برمی گردیم.   


بیشتر بخوانید:

تکسیرا: شکست برابر تراکتورسازی اولین و آخرین باخت ماست / درباره ضربه پنالتی صحبت نمی‌کنم

علیپور به کی‌روش رسید

حمله ژنرالِ سپاهان با ارتش نصف جهان به تبریز/ پرشور‌های تراکتور به نفع قرمز‌های ایران می‌جنگند


انتهای پیام/ 

اظهارات کیانی پس از دیدار مقابل تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار