مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از آغاز بازرسی‌های فنی ناوگان عمومی مسافری استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از آغاز بازرسی‌های فنی ناوگان عمومی مسافری استان خبر داد؛ و گفت: این بازرسی‌ها برای بررسی آمادگی شرکت‌های حمل و نقل مسافری استان برای طرح نوروز ۹۸ انجام می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های مسافربری مکلفند پیش از آغاز طرح نوروزی نسبت به چکاپ فنی ناوگان اقدام کرده و مدارک و مستندات رانندگان و ناوگان را بررسی کنند تا در خدمات رسانی به مسافران دچار مشکل نشوند.

بدیعی مقدم با اشاره به این که در طرح نوروزی از تردد ناوگان دچار نقص فنی جلوگیری می‌شود، گفت: پیش از آغاز طرح بازدید‌های مشترک از پایانه‌های مسافربری و پارک سوار‌ها انجام می‌شود تا آمادگی‌ها و مشکلات احتمالی مورد بررسی قرار گیرد.
وی بیان کرد: مدیران فنی شرکت‌های مسافری هم در نشستی، نسبت به انجام اقدامات لازم و ارتقای آمادگی‌ها برای خدمات رسانی در نوروز توجیه شدند.

وی با اشاره به فعالیت ۳۵ شرکت مسافری در استان اظهارکرد: شرکت‌ها مکلفند تا نسبت به بررسی وضعیت ناوگان خود اقدام کنند و در صورت نقص و ایراد فنی نسبت به رفع آن مبادرت داشته باشند.

گفتنی است: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام / ب 

فعالیت ۳۵ شرکت مسافربری در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.