تیم بسکتبال کوچین آمل جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ برتر را کسب کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در چارچوب مرحله حذفی و نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم کوچین آمل درسالن ورزشی پیامبر اعظم این شهرستان میزبان تیم ابزار سازان کرمانشاه بود که میهمان مدعی را با نتیجه ۸۳ بر ۷۵ شکست داد و به لیگ برتر صعود کرد.

شاگردان رضا نوری در تیم کوچین آمل پس از شکست در بازی نخست در کرمانشاه و کسب پیروزی خانگی در بازی دوم، برای صعود به لیگ برتر نیاز به پیروزی در بازی سوم داشتند، که در این بازی پرافت و خیز، نماینده مازندران با اختلاف ۸ امتیاز، به لیگ برتر صعود کرد.

کوچینی‌ها در کوارتر اول و دوم با نمایشی قابل قبول با امتیاز نزدیک ۳۹ بر ۳۶ از کرمانشاهی‌ها پیش افتادند و درکوارتر سوم این دیدار کرمانشاهی‌ها بهتر عمل کردند و تا ۴ دقیقه پایانی کوارتر چهارم از میزبان خود پیش بودند، اما آملی‌ها در دقایق پایانی جنگنده‌تر از تیم حریف ظاهر و در نهایت فاتح این بازی حساس شدند.

تیم کوچین آمل با صعود به دیدار نهایی مسابقات منطقه شمال با تیم قزوین دیدار می‌کند و برنده این مسابقه برای کسب مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم مس کرمان، قهرمان منطقه جنوب می‌رود.

مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در فصل جاری با حضور ۲۰ تیم در دو منطقه شمال و جنوب برگزار شد.

با اعلام فدراسیون بسکتبال دو تیم برتر منطقه شمال و دو تیم برتر منطقه جنوب کشور در مسابقات فصل آینده لیگ برترحضور دارند.

انتهای پیام/ م

درخشش تیم بسکتبال کوچین آمل در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار