معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران از بهره برداری ۳ زمین ورزشی چمن مصنوعی مدرسه‌ای در دهه فجر امسال خبر داد.

سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۳ چمن مصنوعی در مدارس سه شهر مازندران بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه معاونت تربیت بدنی و سلامت برای ساخت چمن‌های مصنوعی امسال ۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد، افزود: دوچمن مصنوعی در مدرسه شهید باهنر ساری ناحیه یک و هنرستانی در شهرستان میاندورود به بهره‌برداری رسید و چمن مصنوعی بابلسر درخصوص مساعد بودن وضعیت جوی در همین ایام افتتاح خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران به تکمیل و بهره برداری ۷ سالن ورزشی نوساز در استان اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی شهرستان نور در همین ایام افتتاح شد و برخی نیز تا پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.

ساداتی به رقابت‌های الگو‌های برتر تدریس اشاره کرد و افزود: حضور تمام معلمان ورزش در این رقابت‌ها الزامی است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲ رشته در بخش پسران و همین تعداد در بخش دختران در حال برگزاری است ، گفت:  ۱۸ تیم والیبال، ۲۱ تیم فوتسال، ۱۱ تیم بسکتبال، ۲۱ تیم هندبال، ۱۲ تیم پینگ پنگ، ۸ تیم شطرنج، ۱۲ تیم بدمینتون و ۶ تیم کبدی مربوط به بخش پسران و در بخش دختران نیز ۱۷ تیم بسکتبال، ۱۷ تیم والیبال، ۱۷ تیم هندبال، ۱۰ تیم فوتسال، ۱۱ تیم شطرنج، ۷ تیم دو و میدانی و ۱۱ تیم بدمینتون از شهرستان‌ها و مناطق استان در این رقابت ها شرکت کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران افزود: این مسابقات که اوایل بهمن‌ماه آغاز شد تا اواسط اسفندماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/آ

بهره برداری از طرح‌های ورزشی مدارس در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار