مسابقات کشتی آزاد چندجانبه کشور، جام استاد اکبر ایرانمنش با قهرمانی تیم های مازندران و تهران در سالن فجر کرمان به کار خود پایان داد.

مهدی رضایی، رییس هیئت کشتی شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات چندجانبه کشتی آزاد، جام استاد اکبر ایرانمنش، از مفاخر کشتی ایران و جهان، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت کنگره ۶۵۰۰ شهید استان، به میزبانی کرمان برگزار شد.

وی افزود: رقابت‌ها در ۲۴ وزن به مدت دو روز در دو گروه سنی خردسالان و نونهالان با حضور تیم‌هایی از کرمانشاه، شیراز، فسا، همدان، مرکزی، مازندران، کرمان و تهران در سالن فجر کرمان پیگیری شد.

رضایی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، در گروه سنی خردسالان، تیم های تهران، کرمان، شیراز، مازندران A، یزد و فارس A عناوین اول تا ششم رقابت ها را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در گروه سنی نونهالان نیز، مازندران، تهران، مرکزی، کرمان، شیراز و کرمانشاه در جایگاه های اول تا ششم مسابقات قرار گرفتند.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  با اشاره به اینکه کرمان میزبان مسابقات چندجانبه کشتی کشور، جام استاد اکبر ایرانمنش بود، گفت: استاد اکبر ایرانمنش حق بسیاری بر گردن کسانی که در حوزه ورزش کار می‌کنند دارند، چه در بحث علمی و چه تخصصی ورزشی به ویژه در کشتی، چرا که وی از داوران بزرگ و نامی بین المللی هستند و ریاست انجمن کشتی دانشجویان جهان را در کارنامه دارند و از این جهت برای همه شناخته شده هستند.
وی افزود: این رقابت‌ها در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان برگزار شد.
امیری خراسانی از بقیه‌ی هیئت‌ها نیز خواست: با همین روال و هدف، مسابقات ورزشی خود را با عنوان گرامیداشت یکی از بزرگان ورزشی حوزه‌ی خود برگزار کنند.
وی از هیئت کشتی استان به ویژه هیئت شهرستان به واسطه‌ی برگزاری این رقابت‌ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد: شاهد برگزاری رقابت‌های آسیایی و جهانی کشتی در کرمان باشیم.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات چندجانبه کشتی کشور در کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار