معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از رفع مشکلات سرمایه گذاران در شهرک تخصصی آب شهرستان نیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه بررسی مشکلات شهرک تخصصی آب نیر افزود: باید همه ابهامات موجود در مفاد و بند‌های توافق نامه منعقد شده، میان سازمان‌های مربوطه با شرکت‌های سرمایه گذار در این شهرک، مرتفع شود و تکالیف و تعهدات طرفین به صورت شفاف مشخص باشد تا شاهد هیچ گونه خللی در روند سرمایه گذاری‌ها نباشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت حیاتی تامین آب شرب برای شهروندان و طراحی این شهرک برای سرمایه گذاری در این زمینه، می‌بایست با حمایت از سرمایه گذاران این بخش، در تولید آب‌های معدنی با کیفیت تلاش کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ضمن اشاره به مدل قرارداد‌های طراحی شده افزود: قرارداد‌ها باید برای فعالان بخش خصوصی، روان و گویا باشند و از طراحی قرارداد‌های مبهم جلوگیری شود، تا سرمایه گذار بتواند در مورد آن برنامه ریزی و اقدام نماید.

ندایی ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای موظف است با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی، فرمانداری نیر و نماینده سرمایه گذاران در اول هفته آتی، جلسه‌ای برگزار کرده و نسبت به طراحی مدل قرارداد با سرمایه گذاران اقدام نموده و به یک توافق منطقی و ضابطه‌مند برسد.

وی گفت: همه تلاش ما در استان، حمایت ویژه از سرمایه گذاران بخش خصوصی است تا بتوانیم از این طریق اشتغال زایی و تولید را در سطح استان افزایش دهیم.

انتهای پیام/ح

افزایش تولید و اشتغالزایی در اردبیل

برچسب ها: آب ، سرمایه گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار