سرمربی تیم پدیده شهر خودرو گفت: موقعیت‌های گل زیادی در این بازی خلق نشد و دلیل اصلی آن شرایط بد آب و هوایی و زمین بازی بود.

گل محمدی:پدیده بر بازی پنج شنبه مقابل ذوب آهن پافشاریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده شهر خودرو پس از تساوی مقابل تیم پیکان بیان کرد: بازی از آنچه که انتظار داشتیم بی کیفیت‌تر بود و بازی خوبی را تماشا نکردیم. موقعیت‌های گل زیادی در این بازی خلق نشد و دلیل اصلی آن شرایط بد آب و هوایی و زمین بازی بود. در نیمه دوم وزیدن باد به ضرر ما شد و نمی‌شد در زمین بازی خوبی را ارائه داد. این زمین اصلا مناسب بازی کردن تیم‌های لیگ نیست و ناهمواری‌های زیادی دارد. با توجه به مشکلات کسب یک امتیاز برای ما ارزشمند بود در نیمه اول یک گل زدیم که متاسفانه داور آن را مردود اعلام کرد. این دومین بازی است که گل ما مردود اعلام می‌شود، تمام تیم خود را برای بازی پنج شنبه مقابل تیم ذوب آهن آماده می‌کند و ما در ۴ بازی کلین شیت کردیم و از لحاظ دفاعی در نیم فصل دوم بهتر ظاهر شدیم.

او گفت: برنامه‌های ارائه شده لیگ با هماهنگی‌های مربیان تنظیم شده است و فرصتی وجود ندارد که بازی با ذوب آهن را لغو و به زمان دیگری موکول کنند. ما همچنان بر بازی پنج شنبه مقابل ذوب آهن پافشاریم و می‌دانیم برای نمایندگان کشورمان بازی‌های فشرده دشوار است. تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند باید تمام شرایط را به جان بخرد و همه فشردگی بازی‌ها را می‌داند. باشگاه‌ها هزینه زیادی برای خرید بازیکنان انجام داده اند از سایر بازیکنان خود استفاد کنند. به تعویق انداختن بازی‌ها به ضرر تیم‌هایی مثل ما محسوب می‌شود.

گل محمدی در پایان عنوان کرد: ما تلاش کردیم در نیمه دوم بازی سازی کنیم، ولی همه شاهد شرایط جوی بودند که کار را برای تیم ما سخت‌تر کرده بود.


بیشتر بخوانید:

نیازمند: تیم پیکان برای برد وارد زمین شده بود

حمیداوی: بدهی‌های تیم پدیده شهر خودرو پرداخت شده است

پیکان تهران ۰ - ۰ پدیده شهر خودرو / جدال فرکی و گل محمدی برنده نداشت


انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی پس از تساوی مقابل تیم پیکان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار