وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان پیشکسوت نقش مهم و تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ در جامعه دارند که باید علاوه بر استفاده از تجارب آنان، جایگاه و منزلتشان گرامی داشته شود.

جایگاه هنرمندان به واسطه هنر در جامعه شناخته می‌شوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، سید عباس صالحی در دیدار با ایرج صغیری هنرمند پیشکسوت تئاتر استان بوشهر در منزل شخصی وی افزود: تجلیل از هنرمندان پیشکسوت ضروری است و در سال‌های اخیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مقوله توجه ویژه کرده است.

وی تصریح کرد: اعتماد کامل داریم که در سفر به استان‌ها ضمن کمک به بهبود فضای فرهنگ و هنر استان‌ها، از نزدیک می‌توانیم با هنرمندان دیدار کنیم و کار‌هایی برای حل مشکلات آن‌ها انجام دهیم.

ایرج صغیری هنرمند پیشکسوت بوشهری نیز با اشاره به مشکلات حوزه هنر‌های نمایشی و آیینی، بر حمایت از هنرمندان برای خلق آثار فاخر و اثرگذار تاکید کرد.

ایرج صغیری بازیگر، کارگردان، نمایشنامه‌نویس، داستان‌نویس و هنرمند بوشهری است که کارگردانی فیلم سفر غریب، نمایش قلندرخونه، محپلنگ، شب شولای عبدالرحمان، خالو نکیسا، بنات‌النعش، یوزپلنگ و خلخال شوم را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/م

تجلیل از هنرمندان پیشکسوت ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.