بیانیه گام دوم انقلاب از دولت و ملت می خواهد تا در کنار هم تمدن نوین اسلامی را بیش از پیش انتشار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانیه گام دوم خون تازه ای در رگهای انقلاب جاری کرد ، گفت: این بیانیه مسیر پیشرفت کشور را روشن تر از گذشته کرد.

وی با اشاره به اینکه در 40 سال گذشته گام اول را محکم برداشته ایم گفت: در گام دوم باید دولت و ملت در کنار هم تمدن نوین اسلامی را بیش از پیش انتشار دهیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را می کند تا از هر طریقی مانند اجلاسهای بین المللی دنیا را بر علیه ما بسیج کنند، افزود: با تمام این کارها امروز ایران اسلامی در دنیا به یک قدرت تبدیل شده و استکبار جهانی، قدرت رویارویی با ما را ندارد.

حجت الاسلام مختاری امروز تفکر انقلابی ما در جهان در حال گسترش است گفت: انقلاب اسلامی که در سال 57 آمریکا و در سال 67 رژیم بعثی را از ایران بیرون کرد، امروز آمریکا را از منطقه بیرون می کند.

وی با بیان اینکه در دوران 8 سال دفاع مقدس با کمترین امکانات و با دست خالی در مقابل صدام به پیروزی رسیدیم، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موشکهای دور برد ما خاری در چشم دشمنان شده است.

امام جمعه موقت بیرجند با توصیه به مسئولان برای رسیدگی بیشتر به مشکلات مردم گفت: مسئولان باید با اعتماد به مردم و با تکیه بر توان داخل پیشرفت کشور را رقم بزنند زیرا اعتماد به دشمن به معنی خیانت به مردم و خون شهداست.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان باید در این شرایط اقتصادی با رعایت انصاف در کنار مردم باشند گفت: مردم هم باید با جلوگیری از خریدهای بیش از اندازه بر التهاب بازار نیفزایند.

امام جمعه موقت بیرجند از افرادی که توانایی مالی دارند خواست در آستانه عید به کمک نیازمندان بشتابند.

انتهای پیام/ک

بیانیه گام دوم خون تازه ای در رگهای انقلاب جاری کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار