از مهمترین پیامهای حماسه 22 بهمن نمایش قدرت و اتحاد مردم بود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام نصیرایی در نماز جمعه این هفته بیرجند گفت:حماسه 22 بهمن امسال حماسه ای چشمگیر ،قهرمانانه و سرافرازانه بود.

وی افزود: از دیگر پیام های این حماسه ،  پیام قدرت جمهوریت و قدرت نرم نظامی نشان داده می شد و مردم با حضورشان به ملت ها ثابت کردند در دنیا تنها امتی که به تمام معنا مردم سالار و متعلق به مردم است، ایران اسلامیست .

امام جمعه موقت بیرجند گفت: همچنین مردم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند همچون گذشته وظیفه ای که متوجه آنها بوده را به نحوا حسن انجام دادند و حالا نوبت مسئولان است که پیام را بگیرند و با قدرت آنچه که وظیفه و رسالت آنهاست انجام دهند.

حجت الاسلام نصیرایی افزود: راه حل مشکلات کشور سازش و تسلیم نیست ؛ راه حل مشکلات کشور ایستادگی و مقاومت و توجه به ظرفیتهای داخلی است .

وی گفت: مردم به شدت نسبت به وضعیت اقتصادی کشور ،بی تدبیری بعضی مسئولان گلایه مندند اما با حضورشان پیام دادند که مردم بین عمل مسئولان و بین نظام و انقلاب تفاوت قائلند و تا پای جان پای انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه موقت بیرجند همچنین به بیانیه رهبر انقلاب که بیان عالمانه است اشاره کرد و افزود : رهبر انقلاب، دو هدف برپایی تمدن نوین اسلامی و در دل او برپایی حکومت مهدوی که در ادامه این مسیر است را تبیین کردند و رسالت اصلی را جوانان دانستند که باید همه فرمایشات رهبری را و نقشه راه چله دوم انقلاب را دقیق ترسیم کنند و فرمایشات ایشان را محقق کنند.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه مسئله اقتصاد ،محرومیت، فساد نباید در جامعه باشد افزود: با حرکت جهادی استاندار، معاونان و مدیران ارشد امیدواریم روزی برسد که خراسان جنوبی نه تنها مشکل خودش را حل کند بلکه بتواند حامی دیگر استانها باشد.

وی همچنین با محکومیت حمله انتحاری به اتوبوس جان برکفان سپاه پاسداران گفت: این عملیات تروریستی را به مردم ایران اسلامی و رهبری انقلاب تسلیت میگویم .

امام جمعه موقت بیرجند افزود: آمریکایی ها، سعودیها و صهیونیستها بدانند ما از آرمانهایمان دست برنمیداریم و ما مسیرمان را دنبال می کنیم .

انتهای پیام/ک

حماسه 22 بهمن حماسه ای قهرمانانه و سرافرازانه

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار