امام جمعه زاهدان با بیان اینکه تجربه هشت ساله انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان امروز به الگویی برای دیگر کشور‌ها تبدیل شده است گفت: تنها راه پیروزی امت اسلام در مقابل کفار مقاومت است.

مقاومت تنها راه پیروزی امت اسلام در مقابل کفار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان با اشاره به دیدار هفته گذشته رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری کشور با رئیس جمهوری سوریه اظهار داشت: کشور دوست و برادر سوریه که در طول هشت سال اخیر درگیر بحران‌های مختلف از سوی مستکبران برای شکستن خط مقاومت بود با رشادت ملت، ارتش و مدافعان حرم تمام توطئه‌های آنان را نقش برآب کرد.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: ملتی که فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت داشته باشد همواره پیروز و موفق خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز با هدایت رهبری فرزانه روز به روز در منطقه موفق‌تر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با تبریک ولادت دخت نبی مکرم اسلام (س) گفت: رهبرمعظم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی بر تحکیم و حفظ بنیان خانواده تاکید فراوان دارند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: دشمنان اسلام به دنبال متزلزل کردن بنیان خانواده‌ها هستند در صورتی که یکی از مصادیق تقوا در خانواده و جامعه این مهم است.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید سعی شود بنیان خانواده‌ها از آسیب و پدیده‌های زشت دور بماند و همگان حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا گفت: خداوند متعال شهادت را بالاترین درجه برای بندگان خاص خود قرار داده است.

امام جمعه زاهدان با بیان جایگاه مهم سیستان و بلوچستان گفت: این استان از ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی، جغرافیایی و اجتماعی برجسته‌ای برخوردار است که رهبر معظم انقلاب همواره مورد توجه قرار داده اند.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: مسئولان کشوری با تبعیت از رهبر معظم انقلاب دست به دست هم داده اند تا در این خطه از ایران اسلامی رشد در همه ابعاد ایجاد شود.

حجت الاسلام و المسلمین محامی افزود: حدود ۴۰۰ برنامه برای توسعه سیستان و بلوچستان تصویب شده است که امیدواریم با پیگیری‌های مسئولان هر چه سریعتر شاهد رشد و توسعه این استان باشیم.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه تقوا سپری در برابر شیطان است گفت: اگر تقوا باشد همگان در برابر هجمه‌های دشمن ایمن خواهند بود و تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی امروز/جمعه/ با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه زاهدان معرفی شد.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار