امام جمعه موقت ساری گفت: ایران اسلامی امروز الگویی برای مبارزه با زیاده‌خواهان مبدل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان گفت: امروزه ایران اسلامی به یک الگو برای مبارزه با زیاده‌خواهان مبدل شده است.

وی افزود: همه شاهدند که کشور‌های همسایه با پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب با شجاعت کافی در مقابل دشمنان می‌ایستند.

امام جمعه موقت ساری از سفر اخیر بشار اسد به تهران و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری ایران اسلامی به عنوان یکی از نمونه‌ها فوق یاد کرد و گفت: جهانیان شاهدند که سوریه با کمک جمهوری اسلامی، سپاه قدس، مدافعان حرم و حزب الله لبنان در مبارزه با داعش پیروز شد.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور افزود: نظام صهیونیستی قصد داشت با تصرف سوریه برقدرت ننگین خود بیفزاید.

وی گفت: ملت غیور و ولایی ایران اسلامی در حالی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند که دشمنان به سرکردگی آمریکا از نخستین روز‌ها در صدد براندازی این نظام الهی را داشت.

وی افزود: خدعه و نیرنگ دشمنان پس از ۴۰ سال شکست همواره به انحای گوناگون ادامه دارد و مردم هوشیار و بصیر باید همانند گذشته با اتحاد، مانع فتنه‌ انگیزی این بدخواهان بشوند.

امام جمعه موقت ساری از اینترنت و فضای مجازی به عنوان یکی از وسایل آشوبگری دشمنان یاد کرد و افزود: به رغم تلاش شبانه روزی آمریکا و نظام صهیونیستی، ملت بیدار همواره با ولایت فقیه و نظام اسلامی الفت و همبستگی دارند.

رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران نیز در جمع نمازگزاران شهرستان ساری گفت: انسان با کار خیر بزرگ می‌شود و در جامعه‌ای که انفاق، احسان و نیکوکاری فرا گیر شود، آن جامعه به سمت تعالی و در یک کلام به سوی بهشت برین رهنمون می‌شود.

وی افزود: طبق معارف دینی و قرآنی برخی از کار‌ها، جامعه را با سرعت بیشتری به تعالی می‌رساند و یکی از آن‌ها انفاق، احسان، نوعدوستی و نیکوکاری است وبا ترویج این فرهنگ بِزِه وآسیب اجتماعی کاهش می‌یابد.

نوروزی با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب به فضل خدا گذشت و وارد پنجمین دهه انقلاب شدیم گفت:کمیته امداد در روز‌های نخستین انقلاب به فرمان امام با هدف کمک به محرومان، نیازمندان و اقشار آسیب پذیر ایجاد شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا بتوانیم آموزه‌های انقلاب را رشد دهیم و با کمک و مشارکت مردم نوعدوست در خدمت محرومان و نیازمندان باشیم، افزود:کمیته امداد دو وظیفه مهم دارد که یکی از آن‌ها خدمت همه جانبه به نیازمندان جامعه و دیگری نیز ترویج فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری و نوعدوستی و مردمی شدن کار کمک به نیازمندان است.

وی گفت: اگر دراجرای ترویج فرهنگ پسندیده احسان ونیکوکاری توفیق داشته باشیم یقینا خدمت رسانی مطلوبی به نیازمندان اتفاق می‌افتد و با حضور مردم نوعدوست، کار‌ها به نتیجه می‌رسد.

وی یکی از افتخارات کمیته امداد مازندران را جلب اعتماد عمومی دانست و افزود:هرساله با مشارکت مردم منابع مادی و معنوی برای خدمت رسانی به محرومان ونیازمندان تجهیز می‌شود.

انتهای پیام/آ

خدعه و نیرنگ دشمنان همچنان ادامه دارد

برچسب ها: مجلس حبرگان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.