مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۴۹ روستای استان در محاصر برف است، از تلاش راهداری برای بازگشایی این محور‌ها خبر داد.

دسترسی به ۲۴۹ روستای استان کرمانشاه تقریبا ممکن نیست/تلاش نیروهای راهداری برای پاکسازیبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فریبرز کرمی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از محاصره ۲۴۹ روستای استان در برف خبر داد و گفت: اقدامات برای پاکسازی محور‌های استان آغاز شده و تمام محور‌های اصلی و روستایی بازگشایی خواهند شد.

وی از تلاش برای بازگشایی تمامی راه‌های ۲۴۹ روستای استان محاصره در برف خبر داد و گفت: در پی بارش سنگین برف در استان و اقدامات راهداران هم اکنون کلیه محور‌های اصلی در استان باز است و از رانندگان می‌خواهیم که حتما برای مسافرت‌های بین شهری از تجهیزات زمستانی استفاده کنند.

کرمی به مسدود بودن برخی راه‌های روستایی در استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون برخی راه‌های روستایی استان که قریب به ۵۰۰ هزار کیلومتر است، مسدود بوده و دسترسی به ۲۴۹ روستای استان تقریبا ممکن نیست که با تلاش همکاران راهداری و پاکسازی راه‌های اصلی در سریعترین زمان ممکن برای پاکسازی راه‌های روستایی نیز وارد عمل خواهیم شد.

 انتهای  پیام/ز

تلاش برای بازگشایی تمامی راه‌های ۲۴۹ روستای استان محاصره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.