مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت : بارندگی شدید در استان موجب ریزش سنگ در محور‌های اورامانات شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به بارندگی‌های شدید ۲۴ ساعت اخیر در سطح استان، گفت : در این مدت پنج مورد ریزش سنگ در محور‌های اورامانات و چند مورد نیز کدورت آب در روستا‌های جوانرود داشتیم.

وی گفت : بارش‌های قابل توجهی در سطح استان داشتیم، به طوریکه میانگین بارش‌های اخیر در کل استان تاکنون به ۳۰ میلی‌متر، در دالاهو به ۵۰ میلی‌متر و در پاوه به ۱۰۰ میلی‌متر رسیده است.

وی افزود: با وجود بارش‌های شدید هیچ گزارشی از محاصره شهر و روستا‌ها در سیلاب نداشتیم. فقط مسیر‌های بین شهری در برخی نقاط از جمله باینگان و نوسود دچار آبگرفتگی شد که با حضور نیرو‌های راهداری این مشکل در زمان کوتاهی حل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از وقوع پنج مورد ریزش سنگ در محور‌های اورامانات هم خبر داد و عنوان کرد: این ریزش نیز باعث مسدود شدن راه‌ها نشد و در کمتر از نیم ساعت ریزش برداری انجام شد.

بالایی از کدروت آب سه، چهار روستای شهرستان جوانرود به دنبال بارش‌های اخیر یاد کرد و گفت: آب این روستا‌ها از "کاوات" تامین می‌شود که به دلیل شدت بارندگی دچار کدورت شده است.

به گفته این مسئول، این کدورت نیز اکنون مرتفع شده است.

وی گفت: در هیچ نقطه‌ای از استان قطعی برق ناشی از باد و باران نداشته ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها تا پایان بارش‌ها در آماده‌باش هستند، گفت: شدت بارش‌ها تا ظهر فردا (سه شنبه) خواهد بود و تا این مدت همه نیرو‌ها خصوصا دستگاه‌های امدادی پای کار هستند .

 

انتهای پیام/د

چند مورد کدورت آب در روستا‌های جوانرود داشتیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.