رییس هیات کشتی استان کرمانشاه از دعوت چهار کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم‌های ملی (آزاد امید) برای حضور در جام جهانی روسیه و بزرگسالان رقابت‌های آسیایی مغولستان خبر داد.

 محبی رییس هیات کشتی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت:  چهار کشتی گیر کرمانشاهی  به اردوی تیم‌های ملی (آزاد امید) برای حضور در جام جهانی روسیه و بزرگسالان رقابت‌های آسیایی مغولستان دعوت شدند.
 
 وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی کشتی آزاد امید (زیر ۲۳ سال)  در دو مرحله  برگزار می‌شود گفت: اردو جهت شرکت در مسابقات جام جهانی از تاریخ ۱۲ تا ۲۳  اسفندماه (زمان اعزام به یاکوتسک روسیه) انجام می شود.

محبی افزود:12 کشتی گیر در این رقابت ها حاضر هستند که از میان آن ها  در وزن ۷۴ کیلوگرم: رضا افضلی  و حامد رشیدی از استان کرمانشاه حضور دارند و مربیان: اکبر بهتری و سعیدواگذاری با سرپرستی : هادی حبیبی هدایت تیم را برعهده دارند.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه  بیان کرد: اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های آسیایی مغولستان ۱۲ تا ۱۹ اسفندماه با حضور 11 کشتی گیر از سراسر کشور برگزار می شود که دو کشتی گیر کرمانشاهی نیز در این اردو حاضر هستند.

وی بیان کرد: در وزن ۹۲ کیلوگرم: ارشک_محبی و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم: محمد_مرادی به اردو دعوت شدند و سرمربی علیرضا رضاییمربیان: علیرضا رضایی منش، مسعود جوکار مصطفی قاسم پور سرپرستی هادی حبیبی   هدایت تیم را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ز

 
دعوت از کشتی گیران کرمانشاهی برای حضور در رقابت های جهانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.