مذاکره کننده اتحادیه اروپا در امور برگزیت گفت: تمدید تاریخ خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به منظور ادامه مذاکرات پارلمان این کشور امکان پذیر است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، میشل بارنیه، مذاکره کننده اتحادیه اروپا در امور برگزیت گفت: تمدید تاریخ برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) به منظور ادامه مذاکرات پارلمان انگلیس امکان پذیر است.

بارنیه در نشست مطبوعاتی با صدراعظم اتریش افزود: حل چالش برگزیت نباید به زمان دیگری موکول شود بلکه باید راه حلی برای آن پیدا کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمدید خروج انگلیس از اتحادیه اروپا با توجه به انتخابات پارلمان اروپا کاری موثر بود گفت: اگر این تمدید تنها چند هفته باشد یعنی قبل از انتخابات پارلمانی انگلیس مشکلی نیست.

سباستین کورتس، صدراعظم اتریش نیز در این نشست مطبوعاتی با تاکید بر اینکه باید تکلیف برگزیت قبل از انتخابات پارلمان اروپا مشخص شود گفت: شرکت کشوری در انتخابات پارلمان اروپا که می خواهد اتحادیه اروپا را ترک کند خیلی احمقانه است.

وی گفت : باید هدف ما این باشد که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اگر انجام شود بطور منظم باشد و به شکل ایده آل قبل از انتخابات پارلمان اتحادیه اروپا است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار