با حکم مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه رقیه یوسفی اولین بانویی است که توانست در تاریخ آموزش و پرورش گناوه بر صندلی معاونت این اداره تکیه زند.

انتصاب اولین معاون زن در تاریخ آموزش و پرورش شهرستان گناوهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در مراسم تودیع محمد لیراوی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گناوه که همزمان با مراسم تجلیل از طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت به مناسبت هفته امور تربیتی بود رقیه یوسفی به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه معرفی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: برای نخستین بار است که یک بانو به عنوان معاون مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه منصوب می‌شود  و امیدواریم با درایت و کارایی بالای خود بستری فراهم کند که دیگر بانوان این دیار نیز بتوانند در پست‌های مدیریتی دیگر ارائه خدمت کنند.

 اسکندر احمدی افزود: تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی در هشتم اسفند ماه سال ۱۳۵۹ توسط شهیدان رجایی و باهنر به منظور ترویج تربیت اسلامی، انقلابی و مفاهیم دینی تشکیل شد و ما نیز در تلاش هستیم که در راستای این هدف مهم قدم برداریم.

وی بیان کرد: تعلیم و تربیت وظیفه ظریف و حساسی است که بر عهده مدیران، معاونین، مربیان بهداشت، تربیت بدنی، مشاورین و مجموعه آموزش و پرورش است و کار ما یک کار تیمی با یک هدف مشترک است که با همدلی و اتحاد در قالب یک مجموعه هماهنگ به انجام آن می‌پردازیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه تصریح کرد: آموزش و پرورش باید به روز باشد ما نمی‌توانیم فضای مجازی را از زندگی دانش آموزان حذف کنیم، ولی می‌توانیم استفاده مفید و درست از آن را به دانش آموزان آموزش دهیم و با کمک خانواده‌ها می‌شود مشکلات را کنترل و به بهترین روش هدایت کرد.

احمدی بیان داشت: از حضور و تلاش‌های محمد لیراوی که سال‌ها به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه فعالیت کردند سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم که در دیگر مراحل زندگی موفق باشد و بعد از بازنشستگی نیز با مشاوره‌های خود به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی افزود: امروز از ۱۱۰ معاون پرورشی، مشاور، معلم تربیت بدنی و بهداشت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

رقیه یوسفی بر صندلی معاونت  تکیه زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.