اعضای هیأت مدیره انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از اولین سمپوزیوم مجسمه‌های فلزی اهواز بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و محمد عدیلی پور، رئیس هیات مدیره انجمن و از اعضای شورای سیاستگزاری اولین سمپوزیوم مجسمه‌های فلزی اهواز به همراه محمدرضا جرجرزاده، عضو هیات مدیره انجمن هنر‌های تجسمی، مسعود رضایی، مدیر کارگروه مجسمه و هنر جدید و عضو هیات مدیره انجمن و مریم شجاع، دبیر اجرایی و عضو هیأت مدیره انجمن از سمپوزیوم مجسمه‌های فلزی و پارک هنر بازدید کردند.

محمد جوروند در این بازدید راه اندازی اولین سمپوزیوم مجسمه‌های فلزی اهواز را اتفاقی بسیار مهم و رویدادی تأثیرگذار دانست و گفت: اینکه مجموعه هنرمندان در حوزه سخت افزاری یک کار هنری را انجام می‌دهند بسیار ارزشمند است.

وی بیان داشت: این سمپوزیوم مطمئناً بعد‌ها تبدیل به یک مکان خاص برای شهروندان و هنرمندان خواهد شد و از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها که توسط هنرمندان خلق شده استفاده می‌کنند و امروز در این بازدید طرح‌های مفهومی، طرح‌هایی که دارای مفاهیم خیلی متعالی بودند را از نزدیک مشاهده کردم.

جوروند در خصوص احداث پارک هنر اظهار کرد: در ماه‌های گذشته شاهد این بودیم مجسمه‌هایی که اکنون در این پارک چیده شدند توسط سازمان زیباسازی شهرداری اهواز و در یک رویداد هنری در سطح بین المللی به دست ظریف هنرمندان با سنگ مجسمه ساختند و همچنین خلاقیت‌هایی ایجاد کرده و زیبایی‌هایی آفریده اند.

محمد عدیلی پور، رئیس هیات مدیره انجمن و از اعضای شورای سیاستگزاری اولین سمپوزیوم مجسمه‌های فلزی اهواز افزود: باعث خوشحالی است که در کنار هنرمندان مجسمه ساز ملی کشور، هنرمندانی از انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان دیده می‌شوند، و این موفقیت قطعا در ادامه فعالیت و تلاش سازمان زیباسازی در راه اعتلای هنر مجسمه‌های شهری بعد از سمپوزیوم بین المللی مجسمه‌های سنگی، محقق شده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از حمایت ویژه رحیم کعب عمیر، عضور شورای شهر اهواز از هنر و هنرمندان اذعان داشت: ان شاءالله پتانسیل ایجاد شده در کارگروه مجسمه و هنر جدید انجمن، توسط هنرمندان و به خصوص مدیر کارگروه، مسعود رضایی نتایج خوبی را در پی دارد.

انتهای پیام/گ

راه اندازی سمپوزیوم مجسمه‌های فلزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار