مردم فریب تبلیغات سودجویان درباره آب درمانی را نخورید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیرحسین سخندانی سرپرست هیات نجات غریق استان فارس گفت: برخی افراد سودجو در شبکه‌های مجازی برای سود بیشتر تبلیغ آب درمانی می‌کنند و این امر در حالی است که آب درمانی و ورزش در آب دو مقوله جداگانه است که باید به صورت تخصصی دنبال شود.

وی افزود: مردم مواظب این گونه افراد سودجو باشند و اجازه ندهند ان‌ها برای سودی بیشتر از راه تبلیغ به هدف خود برسند.

سخندانی ادامه داد: هیات نجات غریق و غواصی استان فارس به صورت ماهیانه با همکاری دستگاه‌های مرتبط از استخر‌های فعال در استان فارس نظارت می‌کند.

سرپرست هیات نجات غریق استان فارس افزود: این ورزش یکی از ورزش‌های مهم و حیاتی است؛ چرا که به صورت مستقیم با جان انسان‌ها در ارتباط است، طوری که حضور ناجی در کنار استخر و پارک‌های آبی نقش بی‌بدیل دارد و نبود آن نیز حادثه‌های جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

سخندانی ادامه داد: این هیات عمده فعالیت خود را تربیت نیرو‌های توانمند در زمینه نجات غریق معطوف کرده و یکی از استان‌های فعال در عرصه نجات غریق کشور محسوب می‌شود به گونه‌ای که ناجی و مربی‌های برخی از استان‌های کشور را نیز تامین می‌کند.

وی به ۸۶ واحد اماکن آبی فعال استان اشاره کرد و افزود: به طور میانگین روزانه ۳۵۰ ناجی در اماکن آبی فارس حضور دارند تا از غرق شدن افراد جلوگیری کنند.

سخندانی اعلام کرد: فارس در رشته نجات غریق قهرمانان زیادی دارد که توانسته اند در سال‌های گذشته در رقابت‌های ملی و بین المللی افتخار کسب کنند.
انتهای پیام/م

فریب تبلیغات سودجویان درباره آب درمانی را نخورید

برچسب ها: درمان ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار