لنوو Z6 Pro بهترین کیفیت دوربین را دارد

لنوو اعلام کرده است که گوشی Z6 Pro با دوربینی ویژه طراحی شده است که بهترین کیفیت را در ثبت تصاویر داشته باشد.

لنوو Z6 Pro بهترین کیفیت دوربین را داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه WMC 2019 محلی برای به نمایش درآوردن قدرت تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است که طی آن شرکت‌های بزرگ محصولات جدید خود را به نمایش می‌گدارند و مشتریان خود را بیشتر از روزهای گذشته غافلگیر می‌کنند. لنوو یکی از همین شرکت‌ها است که با معرفی مختصری از گوشی جدید خود، Z6 Pro توانست نگاه افراد زیادی را به خود جلب کند.

با اینکه اکثر گوشی های شرکت لنوو در MWC امسال در بارسلونا که در حال برگزاری است، حداقل یک ماه قبل از کنگره معرفی شدند، نماینده لنوو ما را با محصولی که این شرکت قرار است در روزهای آینده رونمایی کند، آشنا کرد و اشتیاق آن را در دل مصرف‌کنندگان گوشی‌های هوشمند انداخت.

لنوو Z6 Pro بهترین کیفیت دوربین را دارد

سخنگوی رسمی لنوو با برخی پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت و درازمدت از اینکه چگونه ارتباط 5G چگونه ارتباطات بین انسان‌ها را با اینترنت تغییر خواهد داد، کار خود را آغاز کرد و اظهار داشت که فیلم ها و تصاویر با وضوح بالا در چند سال به وب بستگی دارد، بنابراین این شرکت به دنبال تقاضای بازار است و به دنبال فناوری‌های جدید خواهد رفت.

گوشی هوشمند Z6 Pro لنوو نه تنها سازگار با 5G است، بلکه یک دوربین جدید HyperVision با قابلیت ضبط فیلم های Hyper را نیز دارد. در حال حاضر، ویدئوی Hyper از معنای بازاریابی آن فراتر نمی‌رود، اما لنوو وعده داده است که به زودی بیشتر درباره آن اطلاعات خواهد داد و خواهد گفت که چه قابلیت‌هایی با استفاده از این دوربین در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

لنوو Z6 Pro بهترین کیفیت دوربین را دارد

انتظار می‌رود لنوو Z6 Pro را در ماه ژوئن به صورت رسمی معرفی کند و حاضر است تا فناوری جدیدی را رونمایی کند که به صورت جدی شبکه‌های اجتماعی را زیر و رو خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: نمایشگاه MWC 2019 | لنوو از تلفن هوشمند جدید خود رونمایی کرد +تصاویر


انتهای پیام/

لنوو Z6 Pro با دوربین هایپرویژن تولید می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار