فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی ماموران انتظامی برای تامین امنیت مسافران نوروزی، گفت: تدابیر لازم برای تحقق این مهم اندیشیده شده و مشکلی از این بابت نداریم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت:  خوشبختانه هماهنگی و آمادگی خوبی میان کارکنان پلیس وجود دارد و همگی برای خدمتگذاری به مردم در ایام نوروز آماده هستند.

وی با بیان اینکه  شهرستان پاوه یکی از نقاط با جاذبه گردشگری بالاست و همه ساله خصوصا در ایام نوروز به خاطر مناظر طبیعی و دیدنی آن، گردشگران زیادی راهی این نقطه می‌شوند گفت: زمانی که گردشگر وارد شهر و منطقه‌ای می‌شود اولین چیزی که مطالبه می‌کند امنیت است و اینجاست که نقش پلیس بیش از پیش مشخص می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: ماندگاری گردشگر و ایجاد تمایل در وی برای حضور دوباره همه بستگی به امنیت ایجاد شده دارد که افزایش سالانه حضور گردشگران در نقاط مختلف استان و خصوصا شهر‌های اورامان نشین بیانگر وجود امنیت است.

وی گفت: پلیس هیچ هدفی جز امنیت آفرینی و جذب رضایت مردم ندارد و برای تحقق این مهم از همه چیز می‌گذرند و حتی آسایش خود و خانواده اشان را نیز فدا می‌کنند تا لبخند رضایت بر لبان شهروندان بنشیند.

سردار امان اللهی گفت: در بررسی‌های انجام شده کرمانشاه یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بوده است و مسافران نوروزی نیز این امنیت را به خوبی در مدت زمان حضور خود احساس کرده اند.

 

انتهای  پیام/ز


کرمانشاه یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.