مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری استان اردبیل از انجام زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری سردابه اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشکری استان اردبیل در جلسه بررسی مشکلات مجتمع گردشگری قیه سویی سردابه  گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته مطالعه منطقه نمونه گردشگری سردابه انجام می‌شود تا این مسیر به یکی از قطب‌های گردشگری استان تبدیل شود.

وی با اشاره به این که منطقه سردابه اردبیل ظرفیت‌های خوبی در بخش گردشگری دارد افزود: فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری منطقه اولویت اساسی است که این زیرساخت‌ها را با همکاری دستگاه‌های مربوطه ایجاد می‌کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشکری استان اردبیل تصریح کرد: میراث فرهنگی اعتباراتی برای ساماندهی جاده منتهی به منطقه سردابه تخصیص داده که از یکی از ملزومات توسعه گردشگری در این منطقه است .

فلاحی گفت: در حال حاضر در مناطق ییلاقی و سردابه اقدامات خوبی انجام شده و درصدد هستیم در آستانه عید نوروز برای استقبال از گردشگران فراهم کنیم  تا زمینه لازم برای حضور گردشگران در این منطقه  و استفاده از ظرفیت‌های این منطقه بکر گردشگری مهیا شود .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود:  دو منطقه سردابه و هیر در اردبیل مورد توجه ویژه اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفته و در این دو منطقه پروژه‌های گردشگری مهمی مبنای کار است و پروژه‌های مهمی اجرا می‌شود.

فلاحی از اجرای طرح زمستان بیدار در این منطقه خبر داد و افزود: این جشنواره با حضور مردم و مسئولان 17 اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

استقبال از گردشگران در آستانه عید نوروز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار