با همکاری بنیاد برکت خراسان شمالی ۱۰ ویلچر در قالب طرح احسان برکت در بین افراد معلول و نیازمند ساکن در شهرستان فاروج توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مریم وافری فاروجی رئیس اداره بهزیستی فاروج گفت: «بنیاد اجتماعی برکت احسان» وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است و ۱۰ ویلچر با همکاری بنیاد برکت خراسان شمالی در قالب طرح احسان برکت در بین افراد معلول و نیازمند ساکن در شهر و روستا‌های این منطقه توزیع شد.

وی افزود: ارزش ریالی این هدایا حدود ۲۰۰ میلیون ریال است و ۲۰ معلول شهرستان نیز فاقد ویلچر و نیازمند حمایت در این زمینه هستند.

وافری فاروجی با اشاره به سایر خدمات و امکانات ارائه شده از سوی بنیاد برکت به معلولان شهرستان فاروج گفت: بنیاد برکت برای ۳۰۸ معلول این نهاد که مشکلات حاد درمانی دارند در قالب طرح بیمه برکت برای هرکدام ۳۰ هزار تومان واریز کرده است و آن‌ها به مدت یک سال بیمه شده اند و تا مبلغ ۱۵ میلیون تومان می‌توانند از خدمات درمانی در طول سال استفاده کنند.

وی همچنین گفت: اهدای ۴ مورد جهیزیه و ۳۰ کیسه برنج و ارائه خدمات درمانی از دیگر کار‌های بنیاد برکت برای معلولان نیازمند این شهرستان است.

انتهای پیام / ب

اعطای ۱۰ ویلچر هدیه مقام معظم رهبری به معلولان فاروجی

برچسب ها: بنیاد برکت ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.