رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشورگفت : ۲۰۰ پروژه مسکونی توسط گرو‌ه‌های جهادی در روستاهای زلزله‌زده شهرستان بجنورد ساخته می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشورگفت : بیش از 90 پروژه عمرانی که توسط گروه‌های جهادی در روستاهای زلزله‌زده بجنورد ساخته شده است آماده تحویل و افتتاح است.

وی افزود: این پروژه‌ها در روستاهای٬ قصر قجر٬ فخرالدین٬ دراقانلو و شعبان اجرا شده و 32 گروه جهادی در ساخت آن‌ها موثر بوده‌اند و هم‌اکنون نیز فعالیت گروه‌های جهادی در این مناطق ادامه داشته و تا تحویل کامل واحدها در منطقه حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج داشنجویی کشور با اشاره به تامین هزینه این پروژه‌ها از محل کمک‌های مردمی گفت: بنیاد برکت و برخی دیگر از دستگاه‌های متولی٬ برخی از هزینه‌های این طرح‌ها را تامین کرده‌اند و گروه‌های جهادی از چند دانشگاه بزرگ کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف و امام صادق(ع) نیز در این منطقه به فعالیت می‌پردازند.

وی با بیان فعالیت‌های فرهنگی گروه‌های جهادای ادامه داد: علاوه بر خدمات عمرانی٬ فعالیت فرهنگی و آموزشی و خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی و ویزیت بیماران نیز در این مناطق انجام می‌شود. با توجه به استقبال خوبی که در بدنه دانشگاه از اردوهای جهادی انجام شد 40 هزار دانشجو امسال در قالب هزار و 300 گروه به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.

گودرزی گفت : همه استان‌ها و دانشگاه‌ها به محرومیت‌زدایی در حاشیه شهرها و رفع محرومیت‌های فرهنگی و اجتماعی به خصوص پروژه‌های عمرانی، ساخت مدارس، سرویس‌های بهداشتی و حمام و مساجد مشغول هستند. امید است با کمک مردم منطقه محروم محرومیت‌زدایی برای همیشه برطرف شود.

انتهای پیام/آ

اعزام 1300 دانشجو به مناطق  محروم مختلف کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.