استادیار سرمربیان و مربیان حلقه‌های صالحین استان یزد بر لزوم تقویت بنیه معنوی واعتقادی جامعه و ارزش‌های انقلابی از سوی حلقه‌های صالحین تاکید کرد.

بیش از ۴ هزار نفر در حلقه‌های صالحین استان یزد فعالیت می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله مدرسی استادیار سرمربیان و مربیان حلقه‌های صالحین استان یزد در نشست مشترک ارکان شجره طیبه صالحین شهرستان‌های بافق و بهاباد بر لزوم تقویت بنیه معنوی و اعتقادی جامعه و ارزش‌های انقلابی از سوی حلقه‌های صالحین تاکید کرد.

وی گفت:۴هزارو ۵۰۰نفر در حلقه صالحین استان یزد فعالیت دارند و شهرستان بافق نیز دارای ۲۲۰حلقه صالحین فعال است.

 استادیار سرمربیان و مربیان حلقه‌های صالحین استان یزد تعداد حلقه‌های صالحین در مدارس بافق را ۶۹حلقه بیان کرد و افزود: ۵نفر از روحانیان نیز به سیستم آموزش و پرورش بافق وارد شده اند که اقدام خوبی در شهرستان است.

استادیار سرمربیان و مربیان حلقه‌های صالحین استان یزد تصریح کرد: در جریان حلقه صالحین باید چهار عنصر مسجد، مدرسه، منزل و روحانیت را باهم پیوند زد.

آیت الله مدرسی ادامه داد: با تشکیل شبکه عظیم یاد دهنده و یادگیرنده از سوی حلقه‌های صالحین، باید در راستای تقویت بنیه اعتقادی، معنوی و ارزش‌های انقلابی جامعه تلاش کرد.

وی همچنین بر حضور و نظارت دقیق‌تر بر هرچه بهتر برگزار شدن حلقات و بهبودی کیفی این جلسات تاکید کرد و گفت: جبهه دشمن وسیع شده و در عمق خانه‌ها نفوذ پیدا کرده است به همین منظور باید این حلقه‌های صالحین گسترش و توسعه یابند.

بیان مسائل و مشکلات مربیان حلقه‌های صالحین شهرستان‌های بافق و بهاباد و حل مشکلات آنان از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/ی

فعالیت بیش از ۴ هزار نفر در حلقه‌های صالحین استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار