مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان نائین گفت:اورژانس هوایی شهرستان نائین تا شعاع ۱۵۰ کیلومتر هوایی را از مرکز استان پوشش می‌دهد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا عباسی، مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان نائین با آرزوی سلامتی و سفری خوش برای هموطنانی که در ایام نوروز قصد مسافرت دارند به ویژه مسافرانی که مسیر ترددشان از شهرستان نائین خواهد گذشت گفت:اورژانس هوایی شهرستان نائین در صورت بروز حوادث احتمالی تاشعاع ۱۵۰ کیلومتر هوایی از مرکز استان در مسیر‌های منتهی به شهرنائین از قبیل: اصفهان، یزد، تهران، خور و بیابانک و جندق آماده خدمات رسانی امدادی به هموطنان عزیز میباشد.

عباسی با ارائه‌ی آمار حوادث سال ۹۷ و حضور اورژانس هوایی در شهرستان، به ۳ حادثه اشاره کرد که یکی از این حوادث در نوروز ۹۷ رخ داده بود.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان نائین گفت:محل استقرار بالگرد هوایی در شهر نائین، ورزشگاه تختی میباشد که حادثه دیدگان پس از امدادرسانی‌های اولیه و کنترل وضعیتشان در بیمارستان حشمتیه با اورژانس هوایی به بیمارستان‌های مرکز استان اعزام می‌شوند.

وی گفت:در صورتیکه تعداد حادثه دیدگان، وضعیت و درصد خطرات احتمالی ناشی از حادثه زیاد باشد با هماهنگی اتاق فرمان شهرستان و اتاق فرمان مرکز استان و از طریق GPS، محل وقوع حادثه شناسایی و اورژانس هوایی در محل حادثه حضور خواهد یافت. 

 
انتهای پیام/م 
 

اورژانس هوایی شهرستان نائین تا شعاع ۱۵۰ کیلومتر هوایی را از مرکز استان پوشش می‌دهد

برچسب ها: اورژانس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.