مدیر عامل انجمن خیریه بهداشتی درمانی حجتیه اصفهان گفت : این خیریه بیمارستانی می تواند بیماران را به گونه‌ای پشتیبانی کند که به جز رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.

محمدرضا کجانی مدیر عامل انجمن خیریه بهداشتی درمانی حضرت حجت بن الحسن العسکری اصفهان (حجتیه) در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : مجمع خیران بیمارستان حجتیه اقدامات بسیاری درحوزه  خدمات رایگان درمانی ارائه کرده است که بیماران نیازمند واقشار آسیب پذیر جامعه که  از خدمات بیمه ای محروم اند ، حمایت و درمان شوند.

به گفته وی ، دوبخش جدید بیمارستان حجتیه اصفهان به بهره برداری رسیده که این بخش ها شامل بخش سی سی یو و داخلی مغز واعصاب  بوده است.

مدیر عامل انجمن خیریه بهداشتی درمانی حجتیه اصفهان با بیان اینکه نوسازی بخش های فرسوده این بیمارستان با 14هزار مترمربع زیر بنا افتتاح شده است ، تاکید کرد : جمع اعتبارات برای ساخت ونوسازی این بیمارستان در سال اخیر حدود 400 میلیارد ریال برآورد می شود که ابن مبلغ با روش خیریه ای در بخش توسعه بیمارستان جمع آوری شده و شامل ایجاد فضای فیزیکی برای ساخت وساز ، تامین تجهیزات پزشکی و  ارتقای  تأسیساتی پیش بینی شده است.

کجانی ادامه داد: بیمارستان حجتیه اصفهان با توجه به قدمت پنجاه ساله ای که دارد  از بیمارستان های قدیمی اصفهان است و نیازمند بازسازی بخش ها است؛ در یک سال اخیر70 درصد فضای قدیمی به طور کلی نو سازی شده و30 درصد دیگر آن نیاز به بازسازی دارد.

وی اظهار داشت : بخش های جدید داخلی مغز واعصاب ، رادیولوژی ، همودیالیز برای بیماری های خاص اختصاص یافته و  سی سی یو ، درمان سرطان ، ام آرآی ، سی تی اسکن ، فیزیوتراپی ، چشم پزشکی ، درمانگاه عمومی و تخصصی ، اورژانس با تأسیسات الکترومکانیک و سامانه حرارتی بامدرن ترین تجهیزات صنعتی دراین بیمارستان فعال است.

مدیر عامل انجمن خیریه بهداشتی درمانی حجتیه اصفهان گفت : این بیمارستان 80 تختخوابی روزانه به طور متوسط به بیش ازیک هزار نفر ارائه خدمت می کندکه این مرکز به طور میانگین 25 بیمار در روز را که شامل بیماران بی بضاعت ، محروم از بیمه و اتباع خارجی  را در بخش صعب العلاج و‌همودیالیز به طور صد در صد رایگان خدمات بیمه ای  ارائه می دهد.

کجانی بیان داشت : هزینه درمانی یک بیمار دیالیزی بالغ بر3 میلیون ریال در هر جلسه است که الزاما حداقل سه جلسه همودیالیز برای بیماران انجام می پذیرد و میانگین خدمات رایگان به این بیماران نیازمند ، به بیش از 10 میلیارد ریال در ماه می رسد.

وی ادامه داد: مطلب حائز اهمیت در این بیمارستان این است که اعضای هیئت امنا به خصوص رئیس آن ، حضرت آیت الله طباطبایی تاکید برآن دارندکه به دلیل نیت و منویات موسسان محترم و متدین وخیران ، اصل خیریه بودن رعایت حال بیماران نیازمند بشود ودرمان به نفع قشر بی بضاعت صورت گیرد.

مدیر عامل انجمن خیریه بهداشتی درمانی حجتیه اصفهان گفت : طبق آمار رسمی وزارت بهداشت ، خدمات رسانی به بیماران با رضایتمندی از بیمارستان در مرتبه عالی قرار داشته و دارد.

انتهای پیام/م

دو بخش جدید بیمارستان حجتیه اصفهان به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مومن زاده
۱۷:۴۶ ۰۳ تير ۱۳۹۹
وا چه خوب
Iran (Islamic Republic of)
ذکی محمدی
۰۱:۰۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
لطفاً کمک و همکاری نمایید