رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: خوشبختانه در ۱۱ ماهه امسال شاهد همراهی و استقبال خوب نیکوکاران و حامیان با ایتام و فرزندان محسنین بودیم و بخشی از مشکلات آن‌ها رفع شد.

ایتام و بچه‌ها طرح محسنین کمیته امداد خراسان رضوی تنها نماندندرئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی  به خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۱۱ هزار و ۶۵ یتیم و ۹ هزار و ۶۴۴ طرح محسنین از این نهاد خدمات دریافت کردند که ۴۱ هزار و ۶۳۶ حامی در بخش ایتام و ۱۴ هزار و ۱۰۰ حامی در بخش محسنین مشارکت داشتند.

وی با اعلام اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ و با هدف کمک به فرزندان یتیم زیر ۱۸ سال تحت حمایت کمیته امداد آغاز به کار کرده است افزود: حامیان در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۳۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان به صورت نقدی، غیر نقدی و ارائه خدمات به ایتام کمک کردند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی از رشد ۴۲ درصدی درآمد‌های ایتام در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: سرانه دریافتی هر یتیم امسال به صورت میانگین ۲۸۱ هزار تومان بود که این رقم در سال گذشته ۲۳۶ هزار تومان را نشان می‌دهد.

اسلامی  آغاز فعالیت طرح محسنین راکه شامل کودکان دارای سرپرست نیازمند میشود از سال ۸۷ دانست و گفت: با مشارکت نیکوکاران در ۱۱ ماهه امسال ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک به نفع فرزندان مشمول طرح محسنین واریز شد که به صورت میانگین هر فرزند ماهانه حدود ۱۷۰ هزار تومان واریزی داشت.

وی با اعلام اینکه برنامه ریزی برای جذب درآمد واحد اکرام در ۱۱ ماهه محقق شده است اعلام کرد: خوشبختانه همه ایتام در این استان دارای حمایت یک یا چند نیکوکار هستند، اما ۲۸۰ فرزند مشمول طرح محسنین نیازمند حمایت نیکوکاران هستند تا با حضور این پدران و مادران معنوی نیاز‌ها عاطفی، معنوی و مادی آن‌ها برطرف شود.

نیکوکاران به منظور کمک به ایتام و محسنین می‌توانند به دفاتر این نهاد در سطح استان مراجعه و یا با شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * اقدام کنند.
 
انتهای پیام//ف.ح

رشد ۴۲ درصدی درآمد‌های ایتام در ۱۱ ماهه امسالبا کمک خیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
معصوم قربانی
۲۳:۱۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
پسرم یتیم هس دنبال حامی خوب هستم ک کمکش کنه