مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کار ساخت و ساز ۲۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان به پایان رسیده و در نیمه اول اسفندماه امسال تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه حسین خدرویسی با بیان اینکه هم اکنون کار ساخت و ساز تمامی منازل تخریبی مددجویان به پایان رسیده، عنوان کرد: با سفر رئیس کمیته امام خمینی ( ره ) به استان کرمانشاه در نیمه اول اسفند ماه امسال ۲۵۰۰ واحد مسکونی باقی مانده تحویل خانوار‌های تحت حمایت در مناطق زلزله زده استان خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر اسکان اضطراری، اسکان موقت و بازندگی‌های طولانی مدت در مناطق زلزله زده استان در نظر گرفته شود، این نهاد توانسته کار ساخت و ساز منازل تخریبی مددجویان در مناطق زلزله زده را در هشت ماه کاری مفید به پایان برساند.

 خدرویسی اضافه کرد: در زلزله ۷.۳ ریشتری آبان سال گذشته حدود ۵۲۰۰ منزل مسکونی متعلق به مددجویان استان تخریب شد که اکنون کار بازسازی ان‌ها به پایان رسیده است.

وی با اشاره به روند بازسازی این واحد‌های تخریبی، گفت: در گام نخست و در سفر خرداد ماه رئیس کمیته امداد کشور به استان ۵۰۰ واحد از منازل مسکونی مددجویان تکمیل و به خانوار‌های مددجو واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: در مرحله بعد نیز در جریان سفر رییس کمیته امداد به استان کرمانشاه در آبان ماه امسال بیش از دو هزار واحد تکمیل شده به خانوار‌های تحت حمایت واگذار شد.

خدرویسی با تاکید بر اینکه کار جهادی امدادگران این نهاد موجب تسریع در روند ساخت و ساز منازل زلزله زدگان شده، تاکید کرد: کار بازسازی منازل مددجویان زلزله زده با مشارکت خیران و کمک‌های دولت میسر شده است.

 

منبع ایسنا

انتهای پیام / ا

اتمام ساخت واحد‌های تخریبی  در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.