در پی بالا گرفتن تنش میان هند و پاکستان، شرکت‌های هوایی امارات و عربستان پرواز‌های خود به مبداء و مقصد پاکستان را به حالت تعلیق درآوردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری نشنال امارات، در پی بالا گرفتن تنش نظامی میان هند و پاکستان و ساقط شدن دو جنگنده هندی در کشمیر، شرکت های هوایی امارات متحده عربی تمامی پروازهای خود به مقصد پاکستان را به حال تعلیق درآوردند.

شرکت هوایی اتحاد امارات اعلام کرد دو پرواز خود از ابوظبی به مقصد اسلام آباد و لاهور را که قرار بود در ساعت دو بعد از ظهر امروز انجام شود، تا اطلاع ثانوی به حال تعلیق درآورده است.

سخنگوی این شرکت هوایی اماراتی همچنین گفته است: پرواز ابوظبی به مقصد کاتماندو (پایتخت نپال) به دلیل بسته بودن حریم هوایی پاکستان در حال بازگشت به ابوظبی است.

وی همچنین از تلاش تیم نظارتی این شرکت برای حمایت از میهمانانی که بر اثر لغو این پروازها دچار مشکل شده اند، خبر داد. سخنگوی شرکت هوایی الاتحاد گفت: امنیت و سلامت مسافران، اولویت نخست در هواپیمایی اتحاد هست و ما به رصد اوضاع ادامه خواهیم داد.

همچنین شبکه اسکای نیوز گزارش داد خطوط هوایی عربستان نیز اعلام کرده تمامی پروازهای خود میان این کشور و پاکستان را به حال تعلیق درآورده است.

گفتنی است پاکستان در پی افزایش تنش ها پس از آنکه ارتش این کشور، دو جنگنده هندی را ساقط کرد، امروز، چهارشنبه حریم هوایی خود را بست.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواپیما ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار