نشست دبیران امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان فارس در شیراز برگزار شد.

برگزاری نشست دبیران امر به معروف و نهی از منکر ادارات فارس در شیراز سلیمان مهدوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در این جلسه موضوعات روز و منکرات رایج جامعه مورد بررسی قرار گرفت و از ادارات و سازمان‌ها درخواست می‌شود پاسخگوی نظرات مردم باشند.

وی ادامه داد: دبیران نماینده ادارات و سازمان‌ها در این جلسه معتقد بودند که دستگاه‌های نظارتی پاسخگو نیستند و با انجام وظایفشان نتایج کار  اطلاع رسانی نمی شود که چه اقدامتی انجام شده تا مردم نظاره گر باشند و این خود یک معروف نظارت مردمی است که مقرر شده ادارات نظارتی این موضوعات را در شورای امر به معروف و نهی از منکر مطرح کنند.

مهدوی اضافه کرد: باید به موضوع افراد کم درآمد رسیدگی شود مانند راه اندازی فروشگاه‌هایی که کالاهایشان را به قیمت ارزان‌تر عرضه می‌کنند تا دبیران نماینده ادارات و سازمان‌ها با توجه به گرانی به وضعیت کارمندان خود رسیدگی کنند.

همچنین ساسان کفایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل محیط زیست استان فارس در این نشست بیان کرد: ذخایر آب و خاک استان، خشکسالی، پدیده ریزگرد‌ها و تولید بیش از حد پسماندها، در حقیقت امر به معروف و نهی از منکر در زمینه حفظ محیط زیست و یکی از ارکان اصلی در این حوزه است.

انتهای پیام/ت

نشست دبیران امر به معروف و نهی از منکر ادارات فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.