هژبری گفت: دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند و باید به موضوع ایمنی ساختمان های مدارس توجه ویژه ای شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید هژبری مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر نظارت و بازرسی دقیق سیستم گرمایشی و استحکام بنای مدارس غیردولتی گفت: دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند و باید به موضوع ایمنی ساختمان های مدارس توجه ویژه ای شود .

وی با اشاره به مهم بودن ایمنی مدارس افزود: تاثیر حوادث در مدارس بر جامعه بسیار زیاد بوده و موضوع ارزیابی سیستم های گرمایشی و سرمایشی و استحکام بنای ساختمان مدارس در قانون آورده شده است.

هژبری تصریح کرد: استاندارد سازی فضاهای آموزشی سطح استان موضوع جدی است که به شدت دنبال می کنیم و در این حوزه باید حساسیت بیشتری انجام شود.

وی افزود : استاندارد سازی فضاهای آموزشی سطح استان موضوع جدی است که به شدت دنبال می کنیم و در این حوزه باید حساسیت بیشتری انجام شود .

 مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با تاکید بر نظارت دقیق مدارس غیردولتی گفت : بازرسی و نظارت در خصوص موضوعاتی که به جان دانش اموزان ارتباط دارند را بسیار جدی دنبال می کنیم .

هژبری اظهار داشت: کسانی که در حوزه بخش خصوصی و احداث مدارس غیردولتی فعالیت می کنند باید به موضوع استاندارد بودن سیستم های سرمایشی و گرمایشی و استحکام بنای ساختمان ها حساسیت بیشتری داشته باشند .

انتهای پیام / گ

جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار