همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) ۹۰۰ زائر از کشور‌های ترکیه و آذربایجان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) ۶۰۰ زائر از کشور آذربایجان و ۳۰۰ زائر از کشور ترکیه ضمن زیارت بارگاه منور رضوی و اجتماع در رواق شیخ حر عاملی، از برنامه‌های فرهنگی که به همت اداره امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی برای آنان تدارک دیده شده بود، بهره‌مند شدند.

«آرام ال بروس» رئیس کاروان حیدری‌ها از کشور آذربایجان گفت: بسیاری از زائران با توجه به شرایط مالی و اقتصادی، مشکلات این سفر را به جان میخرند و با عشق و علاقه به زیارت این امام همام مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه حضور ما در مشهد صرفا زیارت حضرت رضا (ع) است، افزود: بسیاری از ما شیعیان عشق، دلتنگی، ارادت و محبت را بهانه کرده و به شهر مشهد مقدس مشرف می‌شویم تا به زیارت امام رضا (ع) نائل آییم؛ ما از ارادتمندان حضرت امام رضا (ع) هستیم و مال و جان خود را وقف این حضرت کرده ایم.

رئیس کاروان حیدری‌ها ادامه داد: در این سفر‌های زیارتی معجزات و کرامات بسیاری از حضرت مشاهده کردیم و بدون شک هیچ لذتی بالاتر از زیارت نیست.

در این مراسم علاوه بر مدیحه سرایی و مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، در پایان از سوی مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به تعدادی از بانوانی که نام زهرا و فاطمه داشتند، هدایای معنوی ارزشمندی از جمله چادر و قرآن مجید اهدا شد.

انتهای پیام // ف. م
 

۹۰۰ زائر از ترکیه و آذربایجان به حرم رضوی مشرف شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.