رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد گفت: مبلغان باید برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی خود را متناسب با نیاز مخاطبان اجرا کنند.

مبلغان برنامه‌های فرهنگی خود را متناسب با نیاز مخاطبان اجرا کنندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام علی کریم پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در اداره کل تبلیغات اسلامی مشهد گفت: مبلغان باید برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی خود را متناسب با نیاز مخاطبان اجرا کنند تا بتوانند همواره در انجام فعالیت‌های تبلیغی موفق عمل کنند.

وی تصریح کرد: بزرگترین و مهمترین اهداف مبلغین، تعمیق بخشیدن به باور‌های دینی و نهادینه کردن فرهنگ سبک زندگی اسلامی در جامعه است. روحانیون مبلّغ باید بالاتر از سطح ۲ حوزه را طی کرده باشند و گذراندن آموزش‌های لازم تبلیغی، ترویج دین، مسائل اعتقادی، احکام و قرآن از جمله معیار‌های لازم برای فعالیت‌های تبلیغی این روحانیون است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد گفت: تشکیل کلاس‌های معارف اسلامی، تبیین ارزش ها، دستاورد‌ها و مبانی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم دعا و زیارت، اقامه نماز جماعت، سخنرانی و وعظ و خطابه، برپایی کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و تفسیر، برگزاری برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی، پاسخگویی به شبهات، نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مساجد، برگزاری محافل آموزش قرآن کریم از جمله فعالیت‌های روحانیون مستقر است.

کریم پور افزود: در این راستا بیش از ۱۰۵ روحانی مستقر در مشهد فعالیت دارند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و سطح اطلاعات اقشار مختلف جامعه، مبلغین باید همواره اطلاعاتشان را به روز نگه دارند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

مهمترین اهداف مبلغین نهادینه کردن فرهنگ سبک زندگی اسلامی در جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار