استاندار سمنان گفت: در بحث استخدام و اشتعال بکار فرزندان ایثارگران دچار مشکلات اداری هستیم و تلاش شده است تا مساعدت های لازم در این خصوص انجام گردد.

تلاش بنیاد شهید برای استفاده از ظرفیت های قانونی جهت حمایت از خانواده ایثارگرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با محمود پاکدل معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: الحمدلله بنیاد شهید از جمله نهادهایی است که کار خود را به خوبی انجام داده و مشکلی برای مدیریت اجرایی استان ایجاد نکرده است.‌

وی افزود: مشکلاتی به صورت عمومی برای ایثارگران در سطح کشور وجود دارد که یکی از مهمترین آنها بیمه ایثارگران بود که با تدبیر دولت مرتفع گردید.

استاندار سمنان با بیان اینکه گلزارهای شهدا در سطح استان سمنان بسیار خوب و زیبا طراحی و اجرا گردیده است  اضافه کرد: تاکید دارم که در سفرهای شهرستانی حتما با خانواده شهدا دیدار و گفتگو نموده و از مصاحبت و ملاقات با این عزیزان انرژی بگیرم.

آشناگر تاکید کرد: همه دستگاههای اجرایی دیدار با خانواده شهدا را در برنامه های کاری خود قرار داده و نسبت به انجام منظم و مستمر آن اهتمام نمایند.

استاندار سمنان اضافه کرد: در بحث استخدام و اشتعال بکار فرزندان ایثارگران دچار مشکلات و تنگناهای اداری هستیم و در هر صورت تلاش شده است تا مساعدتهای لازم در این خصوص انجام گردد.

وی با اشاره به پرداخت ۱هزار و  ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق تولید در استان تصریح کرد: برای اعطای تسهیلات مشاغل خانگی و اشتغال روستایی با محدودیت و مشکل خاصی مواجه نیستیم ، اما به نظر می رسد استقبال مطلوبی از این تسهیلات به انجام نرسیده است.‌

علیرضا آشناگر ادامه داد: بنیاد شهید تلاش نماید تا از ظرفیت های قانونی مورد نظر موجود خود در بحث حمایت از خانواده ایثارگران استفاده نماید و ما نیز در شورای برنامه ریزی از هیچ کوششی در این مورد دریغ نخواهیم کرد.‌

انتهای پیام / گ

دیدار معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با استاندار سمنان

برچسب ها: استانداری ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار