رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه گفت: مسابقه دوومیدانی بجهت شناسایی دوندگان برتر در ماده‌های مختلف در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

شناسایی دوندگان برتر استان کرمانشاهبه گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،احمد روشن زاده رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه گفت: مسابقه دوومیدانی که در روز جمعه همین هفته ۱۰ اسفند ماه برگزار می‌شود بجهت شناسایی دوندگان برتر در ماده‌های مختلف در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان است که در پایان از سوی هیات به نفرات اول تا سوم حکم ورزشی داده خواهد شد.
 
وی گفت: هیات دوومیدانی استان کرمانشاه در نظر دارد در راستای ارتقاء سطح آمادگی دوومیدانی کاران جهت حضور در میادین کشوری، یکدوره مسابقات تشویقی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در دو بخش آقایان و بانوان، در روز جمعه مورخ ۱۰ اسفند ماه ۹۷ در دو نوبت صبح بانوان، بعدازظهر آقایان را در مجموعه ورزشی آزادی، برگزار نماید.
 
وی گفت: از سوی این هیات شرایط کامل شرکت در مسابقه بصورت دورنگار به کلیه هیات‌های دو ومیدانی مستقر در شهرستان‌ها اعلام شده است.

انتهای پیام/ز


 

 مسابقه دوومیدانی در روز جمعه  ۱۰ اسفند ماه برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.