یک منبع وابسته به اوپک اعلام کرد اعضای این سازمان و همپیمانان آن با وجود انتقاد‌های رئیس‌جمهور آمریکا، به تعهدات خود در زمینه کاهش سقف تولید نفت پایبند خواهند ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یک منبع وابسته به سازمان کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک) روز سه شنبه اعلام کرد اعضای این سازمان و همپیمانان آن با وجود انتقاد‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، به تعهدات خود در زمینه کاهش سقف تولید نفت پایبند خواهند ماند.

 این منبع وابسته به یکی از کشور‌های عرب حاشیه خلیج فارس عضو اوپک گفت: اعضای اوپک و همپیمانان آن (کشور‌های مستقل تولید کننده نفت) روند اجرای توافقنامه کاهش تولید و عرضه نفت را ادامه خواهند داد.

این منبع تاکید کرد با وجود اینکه دونالد ترامپ از اعضای سازمان اوپک خواسته است تلاش‌های فعلی برای افزایش بهای نفت خام را محدود کنند، اما اوپک و همپیمانانش در جهت تقویت التزام خود به توافقنامه کاهش تولید نفت تلاش می‌کنند.

این منبع افزود بر اساس بیانیه‌های فعلی بازار نفت، اعضای اوپک و کشور‌های مستقل روند کاهش تولید نفت را به احتمال زیاد تا پایان امسال (۲۰۱۹) ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اوپک ، دونالد ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار