با حضور مسئولان شهرستانی جشن میلاد حضرت زهرا (س) در بازرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ویژه برنامه روز مادر به همت حوزه خواهران حضرت معصومه بازرگان با حضور مسئولین و بانوان شهر بازرگان در سالن ساختمان شماره ۲ سازمان منطقه ازاد ماکو برگزار شد.

 دادگر فرمانده حوزه خواهران حضرت معصومه بازرگان در این مراسم ، حضرت فاطمه را الگوی تمام بانوان عنوان کرد و گفت: حضرت فاطمه (س) نمونه بارز حجاب، همسر داری، پاکدامنی، شجاعت، وفاداری و گنجینه تمام فضایل یک زن می‌باشد که خداوند چنان جایگاه بلندی ام ابیها اعطا کرد.

وی با اشاره به خصوصیات حضرت فاطمه زهرا  گفت: صفت حضرت زهرا و اخلاق وی در تربیت فرزندان بر ما الگو می‌باشد چرا که امروزه خانواده‌ها کمتر برای فرزندان وقت میگذارند بیشتر فرزندان ۹۰ درصد اوقات فراغت خود را در فضای مجازی هستند.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمن برای تزلزل بنیان خانواده تصریح داشت: تمام دشمنان اسلام در دنیا هم و غم آن‌ها این است که ابهت خانواده را از بین ببرند با انواع و اقسام مکر و حیله و احرافات و تنها هدف این است که کانون گرم و با محبت خانواده که اسلام یر آن تاکید کرده است از بین ببرند لذا بانوان و مادران گرامی باید هوشیار بوده و حرت فاطمه زهرا (س) را بر خود الگو قرار دهند.

انتهای پیام/م

 

جشن میلاد حضرت زهرا (س) در بازرگان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.