سخنگوی فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، هند و پاکستان را به خویشتن‌داری و اجتناب از تشدید تنش‌ها دعوت کرد.

­اتحادیه اروپا، هند و پاکستان را به خویشتن‌داری دعوت کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه هند و پاکستان را به خویشتن‌داری دعوت کرد تا پس از حمله هوایی هند به پاکستان از افزایش تنش‌ها جلوگیری شود.

«مایا کاسیانچیچ» سخنگوی فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این باره گفت: ما با هر دو طرف در ارتباط هستیم و خویشتن‌داری هر دو طرف را برای اجتناب از افزایش تنش دوباره ضروری می‌دانیم.

هند از حمله هوایی پیشگیرانه به یک گروه تندرو مستقر در پاکستان و وارد آوردن خسارات سنگین به این گروه خبر داد. اما پاکستان با رد این اظهارات "تهاجم پایان ناپذی" هند را محکوم و اعلام کرد پاکستان در زمان و مکان مناسب به آن پاسخ خواهد داد.

سخنگوی موگرینی اعلام کرد: من نمی‌توانم در مورد وجود یا عدم وجود اردوگاه نیرو‌های تندرو در پاکستان اظهارنظر کنم. همان طوری که روز‌های قبل گفتیم همکاری و رایزنی در زمینه مبارزه با تروریسم اهمیت دارد و این موضوع هنوز هم مهم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار