بهره برداری بزرگترین آمفی تئاتر روباز کشور (پردیس هنر) در اصفهان روز سه شنبه با صرف ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور مسوولان کشوری و استانی آغاز شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا برکت  مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان در حاشیه بهره برداری این آیین  افزود: پردیس هنر اصفهان با سه هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت شامل بخش‌های متعدد، سالن آمفی تئاتر روباز، دالان بهشت، برج آب، چندین آبشار مصنوعی، آبنما با رقص نور در محوطه و فرش گل است.

وی گفت: عملیات اجرایی از اسفندماه سال ۹۵ آغاز و پس از ۲۴ ماه تلاش در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
 
مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح دارای مساحت ۷۵ هزار مترمربعی است، تصریح کرد: ۱۰ هزار مترمربع به ساخت پارکینگ تخصیص یافته که ظرفیت پارک حدود ۳۰۰ خودرو را دارد.
 
وی هزینه آزادسازی طرح پردیس هنر را ۴۴ میلیارد ریال دانست و گفت: ۲۵۶ میلیارد ریال صرف هزینه عمرانی و ایجاد فضای سبز در این طرح شده همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ اصله درخت و درختچه در این طرح کاشته شده است.
 
برکت با بیان اینکه پردیس هنر می‌تواند محلی برای تعامل و گردهم آمدن اهالی فرهنگ و هنر باشد، تصریح کرد: شهرداری اصفهان فضایی از حاشیه زاینده رود که در اختیار شهروندان قرار نداشت را به چنین فضایی تبدیل کرده است از این رو انتظار می‌رود این پردیس به یکی از زیرساخت‌های مهم فرهنگی و هنری شهر اصفهان تبدیل شود. 
 
انتهای پیام/م 
 

آغاز بهره برداری بزرگترین آمفی تئاتر روباز در اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.