شهردار اصفهان گفت : در هفته جاری دو رویداد ویژه در مسیر خدمت‌رسانی به مردم رقم می‌خورد که یکی از آنها آغاز عملیات حفاری تونل خط دوم مترو اصفهان با حضور معاون رئیس جمهور است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: عملیات حفاری تونل خط دوم مترو اصفهان در هفته جاری با حضور «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز می‌شود.

وی افزود : امسال خط اول مترو به صورت کامل در اختیار شهروندان قرار گرفت و در حال حاضر روزانه بیش از ۸۰ هزار مسافر از آن استفاده می‌کنند که امیدواریم تا پایان سال این تعداد به ۱۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: از سال گذشته در خط دو مترو عملیات احداث چهار ایستگاه آغاز شده و پیشرفت‌های خوبی داشته است.

افتتاح پردیس هنر اصفهان

نوروزی با بیان اینکه همزمان با روز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، طرح پردیس هنر اصفهان افتتاح و برای استفاده در اختیار تمام شهروندان قرار می‌گیرد ،گفت : پردیس هنر از طرح های بسیار زیبا و منحصر به فردی است که در امتداد ساحل جنوبی رودخانه زاینده‌رود نزدیک پل شهرستان در محل شهربازی سابق آبشار ایجاد شده و از روز سه‌شنبه افتتاح می شود و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: از طرح پردیس هنر تمام شهروندان به خصوص هنرمندان شریف شهر می‌توانند به نحو مطلوب استفاده کنند.

بزرگترین آمفی تئاتر روباز کشور در پردیس هنر اصفهان

شهردار اصفهان با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت ۷۵ هزار متر احداث شده و شامل چند آبشار، برکه، فضاهای تفرجگاهی و گذرهای مختلف است که هر کدام از این گذرها به نام یکی از هنرها نام‌گذاری شده است ، افزود : بزرگترین آمفی تئاتر روباز کشور با ظرفیت بیش از سه هزار نفر در این بوستان واقع شده است.

نوروزی اظهارکرد: در طرح پردیس هنر بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای اقدامات عمرانی و فضای سبز و بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی هزینه شده است. 

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.