سومین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی سوختگی، از نهم تا دهم اسفند در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالخالق کشاورزی معاون درمان دانشگاه و دبیر اجرایی کنگره بین المللی سوختگی شیراز با اشاره به برگزاری سومین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی سوختگی، از نهم تا دهم اسفند در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در این کنگره با بهره گیری از تجارب اساتید گروه‌های مختلف پزشکی از ایران و سایر کشور‌های صاحب نام در درمان سوختگی، سعی در تبادل تجربیات و ارتقای درمان بیماران سوختگی در درصد‌های وسیع می‌شود.

وی افزود: این کنگره با توجه به اولویت برنامه درمان سوختگی‌های وسیع و با درصد بالا و خروج این نوع درمان از انحصار کشور‌های خاص دنیا در کنار اقدامات پیشگیرانه، به همت مرکز تحقیقات سوختگی و زخم دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با همکاری مراکز تحقیقاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به ویژه دانشگاه ایران و با تلاش اساتید فعال در درمان بیماران سوختگی، برگزار می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات سوختگی و رئیس کنگره بین الملی سوختگی شیراز، از حضور حدود ۶۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، پزشکان عمومی، پرستاران، افراد فعال در درمان زخم بیماران سوختگی و متخصصانی از کشور‌های اروپایی و با ارائه سخنرانی‌های آموزشی و ارائه مقالات پژوهشی در این کنگره خبر داد.

علی اکبر محمدی با اعلام ارسال حدود ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره، افزود: در این کنگره سعی شده که تمام مباحث سوختگی به صورت آموزشی، با حضور متخصصان حوزه سوختگی در یک سری سخنرانی‌های آموزشی ارائه شود، همچنین چهار کارگاه در حوزه‌های کشت سلول، تغذیه، توانبخشی و پانسمان بدون درد در زخم‌های سوختگی نیز برپا می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: تا با برگزاری این کنگره، گام مهمی در ارتقای کیفیت درمان به بیماران سوختگی برداشته شود.

سومین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی سوختگی، از نهم تا دهم اسفند، به مدت ۲ روز در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

سومین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی سوختگی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار