نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: صیانت داخلی جمهوری اسلامی ایران از فتنه‌ها و اقتدار خارجی در برابر دیگر کشور‌ها از مهم‌ترین دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت امروز در همایش چهل سالگی انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی رشت گفت: از مهم‌ترین دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران صیانت داخلی جمهوری اسلامی ایران از فتنه‌ها و اقتدار خارجی در برابر دیگر کشور‌ها است.

وی افزود: وضعیت فعلی نظام مقدس جهموری اسلامی در سیاست، فرهنگ، اقتصاد و دیگر عرصه‌ها قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، با بیان اینکه اکنون شاهد صدور اندیشه‌های انقلاب به دیگرملل هستیم، افزود: صدور انقلاب به معنی تحمیل ارزش‌ها نیست بلکه به معنی ایجاد تمدن در سایه اسلام است.

آیت الله رسول فلاحتی، با اشاره به اینکه دشمنان نظام از اقتدار ایران اسلامی عصبانی و همواره به دنبال ایجاد تفرقه هستند، گفت: دشمن اکنون جنگ را به داخل خانه‌ها کشانده و جنگ امروز جنگ فرهنگی است.

وی، با بیان اینکه دانشگاه‌ها از توطئه نفوذ دشمنان در امان نیستند، تصریح کرد: اهداف این دانشگاه باید براساس اصول و ضوابط اسلامی پیش برود.

 

انتهای پیام/م.ع

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی صیانت در برابر فتنه‌های دشمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.